I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
I övrigt är allt ok här....våren är def här o alla vårblommorna lyser upp vardagen! Har en korg med penseer, krokus, pärlhyacinter o tetê a tetê vid huvudingången...den lyser såååååååå fint!
Drabbning med maken avvaktas lite.....busan mår inte bra av att vi bråkar så jag ska försöka få till en diskussion i helgen medans hon sover middag....dålig idé att ta diskussionen på kvällen för de leder sällan till ngt konstruktivt.
Vårfix pågår även i badrummet hemma.....ny ansiktvatten, dag- o nattkräm, exfolierande ansiktsmask, kroppsskrubb med hallon o björnbär.....känner mig som en ny människa!
O så har jag beställt mer kläder! Jag som hatar prova kläder har shoppat massor via nätet detta år så här långt! Nu väntar jag på en röd kort kappa/jacka som jag tror att magen kan få växa fritt i! Är sugen på ett par röda convers osså....hehehe men men....
Det finns en liknande jacka till busan.....som jag är så sugen på att köpa till henne.....men ja....det känns lite overkill....men samtidigt....va fasen....jag får ju passa på nu medans hon avgudar o ser upp till mig....
Slår ett slag för stadium som firar 25 års jubileum! Är man medlem så har de bra priser. Hittade två par skor till busan igår, ett par lila skinnskor med kardborrband kostade 74 kr o ett par röd/silver gympaskor för 174:- Som hittat!