I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Blommis: Naaaaaw vilken gullig o trygg pöjk du har! O klart man får en blandras om man syr ihop 2 olika hundar!" Du får hemskt gärna inboxa mig för mina grå räcker inte till.
Blommis: Naaaaaw vilken gullig o trygg pöjk du har! O klart man får en blandras om man syr ihop 2 olika hundar!" Du får hemskt gärna inboxa mig för mina grå räcker inte till.
Ohhh fick hem mina mammakläder igår! Oh så roligt jag o busan hade....hon skulle osså prova....så hon provade mina tunikor o hade dem som klänning o så vippade vi på rumpan o speglade oss! Riktigt kul!
Kläderna var fina, kändes som bra kvalite o allt passade bra utom jeansen som jag kunde tälta i.....är nog lite mindre än vad jag tror i skallen....positivt iallafall! Hoppas jag kan få tag i ett par mamma-jeans i mindre storlek bara!
Hej goa tjejer!
har fullt ös på jobbet, igår var jag på utbildning (riktigt kul), far o flänger på möten o lite olika utredningar, Busan har haft över 40 graders feber o maken har forfarande ont i sin fot o haltar o är småtvär o småilsk.....
STORT GRATTIS till Ankan! Härligt med ny ankunge!
Hel drös med snöblandat regn som kommer att töa bort under dagen.....o jag som var så sugen på vår o vårstädade i trädgården o planerade denna växtsäsongen! Blir körsbärstomater....inte lika många plantor som förra året...hehehehe....o så olika sorters bönor, vaxbönor, rosenbönor, sockerbönor! Ska bli gott hoppas jag....bara läsa på lite hur man lyckas med bönor....
hej hopp i lingonskogen
Tiden susar iväg o jag hinner dåligt med att skriva....men jag lever, FRODAS (jäklar va stor magen är så här tidigt (v15), nya växtperioden påbörjad med sådd av tomatfrön o månadssmultron.....blir olika sorters bönor o någon gurkplanta längre fram....utöver alla vanliga kryddväxter då alltså.
Lillgurkan är dukig o gjorde både nr 1 o 2 på pottan i morse så nu får moster baka tårta med både ljus o karameller.
Nu ringde det...
Om än ett väldigt sent men ett innerligt GRATTIS till blompojkens seger!!! DET var de verkligen väl värda! *dansar runt med pompoms o sjunger we´re the champions*