I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hvidbrud skrev 2012-04-24 22:28:19 följande:
Lanovia: Jepp. De låter i kyrkan (kongirmation) och kladdar med maten (på restaurangen och hemma) och bandet luktar bajs. De knäckte minsan äldste sonens vilja säger hon stolt. Och alla måste sitta ner och kissa- även maken. Och hur kunde jag låta det porla när jag kissade! Man får ju kissa på kanten! Jeezeez. Och trött två och etthalvt åring som inte sovit middag i två dagar får inte få utbrott på mackan.... Ut skulle hon! Nä fy farao så arg jag blev! Nä jag ska inte tänka på det ens, jag blir så ledsen och arg. Jag förstår att jag kände att jag kunde slappna av på riktigt i min mans armar och jag mins hur underbart det var att vara i hans "värld". Rätt- så som man var, sedd och accepterad. Man är den man är och hur man handlar inte som man tror eller låssas att man är eller försöker vara.
lite svammel på kvälskvisten, men, det är skit som är blomsternas gödning!
Men ärligt talat.....kommer det ut rosenknoppar när hon går o gör nr 2 eller?
.....så klart porlar det när man kissar! Men va f-n......barn är barn....låt dem vara det! Händer det en olycka när liten gosse vill kissa på toaletten så är det ju inte hela världen....det går att städa! O allt kladd går att tvätta!
O barn är alltid välkomna i kyrkan ÄVEN om de inte förstår sig på att vara tysta eller stilla.....
Morrar!
Skönt att ha mormor med på turen hem! Lycka till med alla turerna på tåg o flyg.