Syrinx skrev 2012-04-17 12:32:10 följande:
Japp! Har alltid gjort, ganska mycket dessutom. Känner mig alltid "tjock" och obekväm veckan före mens, och kläderna känns ofta lite tajtare. Sedan blir jag väldigt kissnödig under mensen.
Min mamma har en teori om att man kissar ut all vätska kroppen samlat på sig. (?!)
Så är det just nu. Tjock och obekväm alltså. Dessutom blir jag alltid lite febrig och får ont i halsen, och får ofta en eller två afteblåsor i munnen. Förutom alla humörsvängningar och ökade hungerskänslor.
Ibland undrar jag lite hur det kommer bli om/förhoppningsvis när jag någon gång blir gravid - när jag reagerar såhär kraftigt på en vanlig mens!
Moahahahahaha....jag vill verkligen veta hur du känner dig/mår när du är gravid!
Jag har inte haft så mkt känningar av PMS...förutom rysligt humör helgen förre indiananfall....men jädrar i min låda vilket humör jag har nu.....maken har börjat foga sig....svarar nu -Ja, älskling. ....på nästan allt... moahahahahaha
Fick ett utbrott på honom o hans ap-kassa helgplanering....den tog den...ska ni veta!