I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
haha! Nädu, bödeln är den de skulle böna och be om att han skulle få komma för att äntligen avsluta deras lidande!
"-Neeeeeeeeej inte hon den dära! Ge mig bödeln direkt!"
Helosie: Åhhh en jättestorsupervarm o gosig kram till dig! Håller tummar o tår för att det är ngt ofarligt. Håller verkligen med Hvidis om att du behöver få ta det lugnt. Bra med pådrag o att du ska in på fredag igen. *KRAMAR mer*
Blommis: Ojojoj o bara halva veckan avverkad! Du är duktig! Var rädd om dig bara så du inte tar ut dig för mkt o blir förkyld eller ngt annat trams. Du har gått jättelångt om Truls inte orkar gå dagen efter! Trodde aldrig han kunde få slult på energi! Bra jobbat!
nu ska jag joxa lite bland mina foton...... strax tillbax
Nu har jag lagt in foto på Liten! Kan ni inte se foto så hojta så lägger jag till er i adressboken!
Det är ingen tvekan om att det är en kille. Allt såg jättebra ut! Mina värden är tipptopp o har gått ner 1 kg till....bara det går på rätt håll.
Nu mååååååste jag luncha.....*knoooooorrr*
Flamman: Det var ju för väl för töserna att aset verkligen kom. Hoppas innerligt att töserna får en härlig helg o att aset umgås med DEM o inte festar o super. *morrar*
Beklagar beskedet om din mammas cancer......hoppas innerligt att det finns ngt som går att göra för henne.
Diggar verkligen din läkare! Härligt med kramar o jag håller verkligen med henne! Du har gjort ett dunderbra jobb!