I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Ninnis: fy för huvudvärk! är det förkylning eller ngt annat som spökar! Nu när du är gravid så gå inte för många dagar m huvudvärk....prata m bm!
Ninnis: fy för huvudvärk! är det förkylning eller ngt annat som spökar! Nu när du är gravid så gå inte för många dagar m huvudvärk....prata m bm!
Villemoa: tack för frågan....mega depp under julen...massa strul mm men nu är hon på god väg till sitt gamla glada jag. Pratar fortf dagligen! Gick på bio o såg Harry P med henne i fred! Mysigt!
Nu MÅÅÅÅSTE jag gå o ta hand om loppan...har suttit här i en timme med henne i knäet o hon är toksur på mig nu....nu ska vi dansa o läsa böcker....har ni hört snabbläsning....det gör loppan....gr 100...hinner knappt vända alla sidorna innan nästa bok ska fram!
Nyss så snodde hon min mobil o satt o babblade själv i den...undras tro vart hon fått babblandet från?!
från oss
Vi skiter i traktorn här, jag skickar stora I med basebollträt, hon är på hugget och snabbare än mig
Enkelt uttryckt... förbannadehelvetesjävlagubbjävel
Må hans tår ruttna och falla av, må hans morgongröt vara het nog att skålla tungan av honom, mjölken till gröten surna så ögonen förblindas och han kör händerna i en mixer på högsta fart...
Då borde resultatet bli att han sitter still, kläcker inte ur sig idiotier, kan inte se vad han vill köpa och kan inte skriva på några papper med falska namn, men han kan fortfarande få höra vilket jäkla pucko han är!!
Färdig....
Missförstå mig rätt ang handarbete...jag tycker VERKLIGEN det är imponerande o väldigt fint o jag skulle FAKTISKT vilja göra sånt...att tiden inte räcker till ...det är en annan femma!