I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Heeeej!
Allt gick bra hos pappa...träffade faktiskt min storebror....första gången på 4 år...han har missat bröllop, Busan o husbygge....gick strålande o jag fick med mig lite minnesgrejor hem...
Pappas lgh på servicehemmet var fint o smart planlöst. Hoppas han kommer att trivas.
Dock så smågrälas det med maken här....hans planering suger....big time...hade ju varit smart att springa o joxa med saker medans jag o Busan var i väg så att han kunde spenderat så mkt tid som möjligt med henne när vi sen kom hem o kanske kunde lagat kvällsmaten...men nä....efter flera timmars joxande med sin iphone (jobbtelefon) så stack han ut o sprang lagom när all mat skulle göras o loppan bara sovit 10 min på hela dagen.....lite jobbigt....suck!
Så när han gick iväg för tredje gången medans vi åt ostbricka....så gav jag upp....gick o borstade tänderna o gick o la mig inne i Busans rum.... pucko!
Ursäkta avkräkningen!
Idag har vi varit på dagis för inskolning....var där 1,5 h....o loppan struntade stort i mig o knatade glatt runt o lekte med leksaker o busade. Hoppas det håller i sig!
Nu ska jag gå o äta lite lunch....
Flamman: Massa kramar till dig!
Mugglan: Skönt ni är hemma! Vi har hållit tummar o tår o tänkt massor på er hela tiden! *kram*
Fru sy: känns som att du har fått alla bra tips...ska fundera lite ändå!
Hvidis: Hur mår du, finis? Sjukskriven? Hur växer magen? Hur är det med lilla E? *kram*
Sen är det slut på hjärnceller.....
Men jag skickar en massa KRAMAR o till er alla!