I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Och JA, jag är en gammal tant. En stolt tant
Och JA, jag är en gammal tant. En stolt tant
Fru Bygg, jag tycker ert radhus låter ypperligt! Härligt med lite mer plats. Sen så har ni ju stuga också, då behöver man väl inget hus?? Men du, hur långt bort ligger stugan? Alltså hemifrån er, måste man resa länge?
Imorgon kväll är jag o musikern bjudna på fest hemma hos hans vänner (frun i huset är hans ex, sen hundra år tillbaks faktiskt, de är goda vänner och han är även vän med hennes man). Känns lite nervöst att bli "introducerad" för endel av kompisgänget, men samtidigt ska det bli kul att kunna få vara lite mer öppna med vår kärlek.
Vi ska inte klä ut oss nåt speciellt, men jag kunde ändå inte låta bli att fixa liiiiiiiite rekvisita iaf.... Jag ska ha dessa: och svart läppstift och svart nagellack. Svart, enkel klänning med vinröda strumpbyxor (eller måste det vara svarta kanske??)
och det här blir det för min djävulshanne:
exklusive skägget då, för han har ju eget!!!
Gud så vi skrattade när vi provade!! Han såg helt galen ut!!! Jag kissade nästan på mig...
Men FÖRLÅT!! Ang p-stav så kom jag ihåg fel. Min svägerska har inte alls stav, hon tar P-SPRUTA!!
Tack alla fina tjejer i tråden för att ni gläds med mig!! Jag blir alldeles rörd... Hoppas ni inte blir less, att det blir lite för tuttinuttigt. Men som flera av er redan skrivit... efter all skit som varit så känns det faktiskt som att jag är värd att få må gott. Ett litet tag iaf...
Och så mycket sorg o elände som jag spytt ut här i tråden så känner jag att jag gärna vill dela med mig av lite hjärtan och glada gubbar och solar också!!
I vått o torrt heter tråden, i glädje o sorg, i sol o regn osv... Tack tjejer!
Jo Lanovia, jag fattar. Jag fattar bara inte hur dum i huvet JAG varit som accepterat allt detta... Men det har nog mest varit för barnens skull. HÅlla ihop familjen och allt det där.
Det är så otroligt skönt att inte ha det där "allt-kram-och-mys-måste-leda-till-sex-annars-får-det-va"-tvånget på sig nå mer. Musikern kan verkligen kramas o mysa utan att kräva nåt mer. Han brukar säga "lite stånd har ingen dött av" Och att det bästa är att få somna och vakna med mig vid sin sida. Allt utöver det är extra bonus Bara såna uttalanden gör ju att man vill kasta sig på honom och äta upp honom ♥