I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
BS: Stor kram till dig. Bitter är nog rätt naturligt att vara i din situation. Fy f-n också... Tankarna går till min kära kusin, hon är också bitter men framför allt förbannad. Hon vägrar acceptera fullt ut. Jag förstår henne. Men när kroppen säger nej så har hon inget val. För henne verkar det iaf inte bli sämre, men hon har dessutom problem med ischias så hon blir extra orörligt periodvis av det.
Hoppas verkligen att du har stöttande människor omkring dig ♥
Blommis, ni verkar ju haft en fin och avkopplande jul- och nyårshelg Men jobbigt dilemma med mamma och morfars begravning och allt vad det innebär... Du måste ju också få sörja!!
Daa; grattispussar i efterskott till ettåringarna. Minns att jag fick sms:et till Uppsala när vi var där och firade nyår
Ja, idag är det ett år sedan prick som min lilla värld rämnade... Då jag föll rakt ner i ett helvetes svart, avgrundsdjupt hål. Då hade jag aldrig kunnat tro att det skulle bli så här. Och framför allt inte att jag trots allt skulle ta mig upp på kanten igen och dessutom må hyfsat bra! Ja, det har hänt mycket under det här året. Lätt har det långt ifrån varit. Men jag ser med tillförsikt på 2012 och hoppas och tror att det blir ett år präglat av mer lugn och stabilitet.