I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hvidis, jag förstår att det är tufft att rodda båda sötnosarna ensam. Jag har inga råd men hejar på dig och tror att du kommer att hitta bra rutiner och klara det galant! *kramar*
Hvidis, jag förstår att det är tufft att rodda båda sötnosarna ensam. Jag har inga råd men hejar på dig och tror att du kommer att hitta bra rutiner och klara det galant! *kramar*
Heja Hvidis! Du har så härligt positiv och harmonisk inställning. Det kommer att gå galant!
Jag tar gärna en fika nästa vecka om inget har hänt innan dess
Ta det lugnt? Tja... jag sov till 10.30, promenerade en halvtimme med vovven, pratade i telefon länge med bästisen och har nu varit och storhandlat tillsammans med halva stan. Nu tänkte jag baka powerbars och sedan promenera en dryg halvtimme med vovven innan maken kommer hem och är midsommarledig. Ganska lugn dag ändå Och Mini bökar med bertyggande mellanrum.
Underbara bilder, Blommis! Glad midsommar till dig också Firar ni i Blomslottet?
Flamman, skit att du ska behöva jobba så mycket in i det sista. Känns det ok att åka iväg med maken?
Heloise, visst var det dessa du tipsade om?
http://www.recept.nu//1.153986/jacob_wismar/efterratter_godis/ris/powerbar_pa_havregryn
Jag ska prova att göra dem nu, återkommer med recension