I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Jag har precis varit hos BM. Blodtrycket var lite högt men under gränsen. Ny kontroll på torsdag.
Jag och vovven ska snart köra till stan och promenera med en väninna.
Jag har precis varit hos BM. Blodtrycket var lite högt men under gränsen. Ny kontroll på torsdag.
Jag och vovven ska snart köra till stan och promenera med en väninna.
Hej Daa! 1 juli alltså? Ja, kanske det
Grattis till finaste parvlarna! Tänk att det redan har gått ett halvår
GRATTIS till fint UL, Lanovia! Vad härligt att allt såg bra ut. Nu blev jag ju vääääldigt nyfiken på könet, men jag har full förståelse för att ni vill hålla det för er själva.
Fru Bygg, hoppas glukostbelastingen går bra. Med en halv citron i smakade det helt ok tycker jag, men jag var så hungrig efterson man är fastande. Lanovia, i Skåne ingår det i basprogrammet till alla gravida.
Fru Bygg, skönt att allt såg bra ut hos BM och att glukosbelastningen är avklarad. Ska ni på TUL om några veckor?
Leksi, vad härligt det låter med stugan! Hur länge stannar ni?
Maken jobbar fram tills det är dags, men han har lagt allt arbete på kontoret i hemstaden och är bara 15-20 minuter bort om det sätter igång.
Idag har jag cyklat en sväng, legat på terrassen och läst förlossningsbok, promenerat, tittat på fotboll och slutligen slappat i soffan med maken. Det är verkligen lyx att vara ledig i detta härliga sommarväder
Nu ska jag krypa till kojs. Kram och godnatt!
Härligt med besök och avlastning, Hvidis. Duktiga lilla E som kiissar på pottan! Jag tycker inte det var länge sedan du plussade med henne
Fru Sy, ni har haft fullt upp hör jag. Skönt med gemensam semester snart. Och vilken start på dagen du hade! (såg på FB)
Min mage har varit alldeles stenhård (sammandragningar?) sedan i förrgår och inatt har jag knappt kunnat sova pga rejäla känningar (värkar?). Jag har ju varken haft sammandragningar eller värkar under graviditeten, så det är inte lätt att veta vad som är vad. Nu verkar det dock ha stannat av sedan tidigt imorse.
Jag ska ta en promenad med vovven och sedan till BM, vi får väl se om det händer något mer. Fast man kan väl ha både SD och värkar långt innan det sätter igång på riktigt, så det är säkert ett par veckor kvar