I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Sen får vi väl se till att ha en liten träff i Gbg också, när Lanovias bebis tittat ut! Eller vi kanske kan mötas halvvägs!
Sen får vi väl se till att ha en liten träff i Gbg också, när Lanovias bebis tittat ut! Eller vi kanske kan mötas halvvägs!
Blomman, har helt glömt bort att svara på din "inbjudan" ang BT-träff. Tyvärr är ju september en dum månad för mig, eftersom jag inte vet alls när Pricken ska behaga att titta ut. Men annars hade jag supergärna velat komma och se sagoslottet i Småland och kloka underbara Blomman!
Jahopp, då var hela sidan min!
Nu ska jag sluta terrorisera er och åka till Väla och shoppa lite tänkte jag. Det svåra är ju att inte köpa för mkt. Budgeten är ju väldigt mkt tightare nu när man är mammaledig. På listan är iallafall present till kalaset, t-shirtar och byxor till E. Får verkligen hålla i plånboken när det gäller Pricken, finns så sött till små bebisar!
Fru Sy, you got mail! (i inboxen på BT).
Så nu är det verkligen over and out från mig (iallafall just nu!)
Usch då, vilken kalabalik det har varit här! Flamman, du måste ta hand om dig och flickorna. Gör som de kloka här säger och ta det säkra före det osäkra!!
Tänker på dig vännen!
Oj, vad ont jag har i kroppen idag. Jag går verkligen och räknar ner tills bebisen tittar ut. Jag har så ont i höfterna, ryggen och ljumskarna. Jag tog och sov en stund med E idag och nu känns det lite bättre.
Nu tänkte vi hoppa på bussen för att sedan ta tåget ner till Lund och möta upp maken. Sen ska vi inom Center Syd på vägen hem och kolla på present till E:s kompis.
Det blir en superrolig utflykt för E (som bara tjatar om att hon vill gå på dagis idag), hoppas det går bra med min rygg bara.
Sen kan man ju alltid hoppas att Pricken tittar ut i helgen, så jag slipper allt det onda!
Ninnnis, skönt att Mini har sovit lite bättre nu! Mysigt med besök från syster och kommande resa.
Hvidis, visst är det underbart att få sova lite.
Lanovia, skönt att hallrenoveringen har gått så snabbt framåt!
Jag skulle ju kommentera så mycket mer, men det blev helt tomt i huvudet. Jag får skylla på sömnbrist!
Åh, nu vill jag verkligen att lilla Pricken ska titta ut. Mår inte alls bra just nu, har så fruktansvärt ont i rygg och höfter och sover som en kratta, så hela dagarna är man bara i en dimma av trötthet. Känner mig som en kass mamma till E just nu, för de dagar hon inte är på dagis och jag är själv med henne, så är jag ju inte så himla rolig..
Jaja, det blir väl lite bättre sen. Vet bara inte hur jag ska klara två veckor till (eller fyra om jag går över denna gången). Förlåt att jag klagar, jag hade ju gått i detta tillståndet för resten av livet för att mina barn ska må bra, men det är bara jobbigt just nu...
Nej, nu ska jag rycka upp mig. Har precis lämnat E på dagis och sitter med en kopp te och tänkte sätta mig vid symaskinen nu och sy ett par byxor till lilla Pricken. Vi får se hur det går. Sen är det dags för ett besök hos BM strax innan lunch.