Sådär, nu finns det en bild i mitt galleri i albumet Jul 2012.
Alla hjärtan syns inte tyvärr. Och så ser man inte att på baksidan av varje filthjärta har vi klistrat fint tyg med julmotiv i grått, rött, svart, vitt (snöflingor, grenar och domherrar).
Vi hade filthjärtan, järntråd, tunn röd järntråd, pärlemorpärlor, röda band, och garn i olika färger.
Se så fint det blev!
Min T verkar ha en kreativ sida för hon gjorde ganska många hjärta i olika påhittiga utföranden! Fattar inte hur hon kommer på allt... Hon gör mycket i slöjden nu, både träslöjd och syslöjd.
Hon har de senaste åren gjort alla sina julklappar själv, till ALLA i familjen (vi som brukar vara hos mor och far, dvs även till min brorsas familj). Hon har varit helt sönderstressad innan julen kommit för hon jobbat så hårt med sina klappar. Nu i år har jag fått henne att inse att hon MÅSTE inte göra julklappar till alla. Så hon har bestämt sig för att bara göra till oss i vår familj. Lilla hjärtat... ♥
K gjorde inte så mycket själv utan hon sa åt mig vad hon ville ha på sina hjärtan och så fick jag göra efter hennes design. När jag lessnade bad hon nästa i gänget göra åt henne... Hon är bra på att delegera, haha!