Blomman du har så rätt inställning. Att det viktiga är nu att ta reda på rent konkret VAD det är du har och sedan VAD kan göras. Ovisshet är ju det värsta...
Ja, det verkar bli en del rännnande och pappersjox för din del närmsta månaderna, MEN så otroligt skönt (tycker jag) att du verkligen utreds och att det inte viftas bort!!
Halvlångt, stripigt hår i tofs is da shit, säger jag bara! Min en gång korta page är visste inte längre page upptäckte jag. Inte ens en lång page. Utan just nåt stripigt, statiskt, sprakande som flyger omkring som en gloria kring skallen, om man inte samlar ihop det i, just det; tofs.
Och jag har btw nått uppsatt mål två veckor i rad nu. Att röra mig litegrann 3 ggr/vecka. (Gärna mer, men målet är minst 3 ggr/v)
Jag har åkt 3 km längd, varit på StepMix (Step-up med inslag av styrka). OCH så har jag gjort något som jag ALDRIG skulle kunnat tänka mig att göra förut. Det är så långt ifrån jag på nåt vis... Varit på GYM!!!!
Jag har aldrig i hela mitt liv gått på gym.
Men en kollega har hetsat o peppat om att träna ett litet gympass 1 g/v på lunchen. Till slut antog jag utmaningen, så nu har vi tummat på det och då är det bara att fullfölja...
Inte så att jag tycker det är jättekul... skulle nog inte gå dit själv. Men att jobba två och två och byta av varann på stationerna, det är ändå lite skoj. Och så tyckte jag crosstrainern var lite intressant.
Ett annat delmål jag haft är att gå ner 5% av min vikt. Det har jag gjort. Visserligen sedan 10 december. Men med tanke på att det varit jul och nyår med allt vad det innebär i form av frosserier, så är jag nöjd. Skynda långsamt.