I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Syrinx; Vilka underbara misar (missar säger jag, men ni verkar säga misar där nere). Blomman, jag tänkte på er idag när jag hörde om klass 2-varningen !!! Håll i hatten! och håll er inomhus el iaf borta från vägarna, om det går.Kämpa på Im Yours, du vet att jag är mycket imponerad av dig och dina studier. Snart får du jullov va? Blir du i S-vall eller Ö-vik?Hvidis; jag har redan hunnit baka lussekatter, annars hade jag testat ditt recept. Min blev goda, men kanske inte himmelskt goda. Men hyfsat fluffiga. Hade också i en burk kesella och ett ägg. Jag har sällan och aldrig bakat lussebullar, så jag var faktiskt lite nöjd med mig själv.Här är galet mycket att göra. Kräks nästan av utmattning på jobbet... Och när jag får för mycket att göra, så där så jag vet att det inte går med mindre än att jobba övertid, vilket cheferna aldrig beordrar mig att göra (för då får man ju kanske några kronor extra i lön/ledihet, och det ska vi ju undvika, gud bevars) så blir jag helt uppgiven, vet inte var jag ska börja... Känns som att det är ingen ide att ens försöka... och så blir inget gjort alls. Bara lite ryck o pill där, och lite knapprande där... Ja, jag blir ostrukturerad. Jag verkligen HATAR att jag blir avbruten precis HELA tiden i mitt jobb, med saker som alltid "brinner" och "kan du bara"... Hemma är det också fullt ös medvetslös. KÖren tar mycket tid, både min och barnens. Och så kom ju danslärarna på att Oooooops, vi ska nog ha en dansavslutning i Folkets hus också... På söndag!!! Så nu blev heeeeela söndag uppbokad, samt att det delvis krockar med min körövning. Båda mina töser dansar ju.Nä, julefriden har jag inte sett röken av ännu!Men ändå så har jag det rätt bra och mysigt Vi har äntligen fått snö!!! Jippie, hurrraaaaaaaaaaaaaa!! Som vi väntat. Så ikväll har vi skottat lite under stjärnorna jag och musikern ♥.Har ni börjat med julklapparna ännu? Jag har idag beställt ett par på nätet. Hoppas de hinner komma!Lördag är vikt för julklappsinköp. Inte alla kanske, men de flesta till barnen iaf. Till vuxna blir det inga annat än de obligatoriska skolfotona till mormor o morfar, gudmödrar o gudfäder, morbror med familj samt bonusfarmor och bonusfarfar