I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile5.gif)
Heloise: vilken söting!
Efter era rekommendationer köpte jag HMs "I love mum/I love dad" set. Jag har spanat efter något till tvillingarna, att köpa ngt helt nytt så de inte bara har ärvda kläder från Moa. Jag ville ha omlottbody och helst inte ljusblått/rosa utan gärna glada färger, och så ville jag hitta två bodies i samma stil/mönster med olika färger. Ett tag verkade det som ett hopplöst företag men så såg jag de här som ni pratat så gott om (och de har ju också väldigt skön kvalitet), så då slog jag till. Så nu kommer den ena tvillingen få ha I love mum och den andra I love dad - så det blir lika men ändå olika *nöjd*
Flamman: hoppas helgen blir mysig...
Fru Sy: vilken fin (och liten tycker jag) mage!
Ninnnis: vi hyrde babyskyddet av NTF. Då kostade det 300 kr för 9 mån. Nu kommer vi att hyra 2 st och priset har gått upp till hela 400 kr för 9 mån. Man använder babyskyddet så kort tid så det kändes inte värt att köpa och själv skulle jag aldrig köpa ett begagnat, så då undrar jag hur lätta de är att sälja vidare. Nästa stol som används till 4 år köpte vi och det kommer Moa att ha hunnit växa ur innan den behövs till Ada/Beda. Så vi får köpa en till helt enkelt.
Heloise: wow, vilka ögon!!!
Flamman: det gör mig ont att läsa om ert förhållande, som oavsett anledning (diagnos el annat) är destruktivt. Jag har själv haft ett destruktivt förhållande och det finns nog inget som är svårare att komma ur... Jag varken har råd att komma med el tror att du är redo för att höra dem så jag skickar bara lite medkänsla!