I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Kollar på bröllopet på tv och får en tår i ögat - minns mitt eget för snart 5 år sedan
Fö gick jag in i v36 idag!
Kollar på bröllopet på tv och får en tår i ögat - minns mitt eget för snart 5 år sedan
Fö gick jag in i v36 idag!
För barnfamiljer som vill ha all incl kan jag rekommendera Langley. Om ni inte vill ha så varmt så funkar tex Korsika: http://www.langley.eu/sv/solresor-sommar/korsika/orizonte/boende/langley-hotel-orizonte/
Mkt barnvänligt, jättegod middagsmat (3-rätters), micro i receptionen så man kan värma barnmat vilken tid som helst på dygnet etc. Finns även på Kreta och åtminstone där gick det att hyra Brio sulky för en billig penning.
Ninnnis: jag har haft några jobbiga dagar när allt känns hopplöst. Har ganska ont och det här är det fysiskt jobbigaste jag någonsin gjort (jag har ju haft tur i livet att slippa sjukdomar och operationer och sådant). Nu när våra mål "tagit slut" (34 fulla veckor var sista), så har jag liksom ingen motivation kvar att stå ut med all smärta. Jag sover dessutom väldigt dåligt, i stort sett varje natt har jag en vakenperiod på ca 2h, plus kissräderna, plus att jag vaknar av bäckenontet. Och jag är en sådan som blir deprimerad när jag sover för dåligt för länge. Så helgen var inte så rolig rent psykiskt... Men i natt har jag sovit bättre (förutom att jag var uppe mellan 02-03.30) så det känns genast bättre. Har nog bara kissat 3 ggr i natt dessutom.
Det konstiga är att nu när jag försöker få igång sammandragningar genom att röra på mig, plantera blommor, och vara igång i största allmänhet så vill det sig inte alls. Känns som om jag kan göra mkt mer utan att få sd nu än för några veckor sedan?? Jag vet inte om Ada kanske har sjunkit ner i bäckenet och att det då blir mindre jobbigt för magen? Min fasa är faktiskt att jag måste gå hela tiden ut...
Sorry, det blev långt...
Finns det coola träskor till män? Min man skulle vilja ha träskor för att lätt kunna ta på sig ngt när han går in och ut ur huset (vi är inte förtjusta i Foppatofflor någon av oss). Och frågan är om det finns ngt roligare än vanliga svarta klassiska? Ngn som sett det någonstans? Han fyller år i slutet på månaden. (Tänk att Ada och Beda skulle bli majbarn - det trodde jag aldrig!!!)
Ninnnis: vad är det för UL då? TUL el?