GOTT NYTT ÅR ALLA FINA!!!
Så spännande det kommer bli detta år, med flera förlossningar att se fram emot
Ninnis, har nog glömt säga: Underbar julhälsning! Tack så mycket ♥
Blommis, finaste, goaste Blomman; Du är en fantastisk människa och medmänniska, mamma, sambo, matte, syster, dotter och VÄN. Du besitter så mycket kraft, kreativitet och mod. Klokskap, värme, humor och empati. Jag beundrar dig och DU betyder mycket för mig. Jag är övertygad om att det kommer ordna sig för dig med allt. Försöker nu hitta det bibliska citat du brukar påminna mig om när det går tungt... som faktiskt hjälpt mig att ta mig genom de allra tyngsta dagarna. Du vet säkert vilket jag menar ♥
Jag firade, för första gången på 14 år, nyår på "svenskt" vis. Har i 14 år firat nyår med mitt ex landsmän och enligt deras tradition, och mina barn har varit med varje år sedan de föddes. Nu slumpade det sig så att flickornas gudföräldrar (som har samma ursprung som exet) var bortresta resp jobbade och så fick vi en inbjudan från mina barndomsvänner (vars respektive är mycket goda vänner med min musiker) att fira med dem. Och vi tackade ja!
Det ångrar jag INTE. Vi hade så fantastiskt roligt! Åt supergod mat och flickorna hade en liten kompis där, en tjej på 3 år, som de lekte med. De hittade en stooooor "klä-ut-sig-säck" och gick lös på den. Herregud så vi skrattade
Vi hade köpt thailändska lyktor som vi släppte upp, det var så vackert. Det enda tråkiga var att en i församlingen hade en liten fyrverkerilåda (för ungarnas skull), men lilla K vart hysteriskt rädd för allt som smällde och fräste. Ja, raketer är vackert att titta på men tyvärr är min dotter skotträdd
Nu är ledigheten slut och det är jobbelijobb som gäller.
kraam!