andbeyond skrev 2013-10-08 11:56:37 följande:
HEJ!
Jag är KASS på att hålla mig aktiv men nu ska jag ta me tusan ta ett nytt försök och inte vara en sån "Bofink" ;)
Har läst tillbaka några veckor så here it goes:
Klockarbol: SÅ HIMLA BRA med ekonomin! Det är ju så himla bra gjort! Kan inte vara lätt att liksom komma tillbaka men du klarar det ju galant! Sjukt imponerad!
Daa: Dina ungar är ju för underbara! Jag älskar också klädmärket ;) Tungt med höstblåsor och svinkoppor, M hade också något liknande förra året - vi blev aldrig på det klara om det var höstblådor, svinkoppor eller kanske t.o.m. extremt lindriga vattkoppor. Jag är ganska säker på att det bara var några virusprickar egentligen men det är inte lätt det där "prick-universumet".
Flamman: GRATTIS i efterskott!
Ingis: STOR KRAM, jag vet precis hur det känns att jogga och känna sig som en elefant. Särskilt när man möter alla dess människor som joggar lite sådär som att det inte skulle vara några problem alls när jag själv ser ut som en tomat i ansiktet och flåsar som en galen ko. Jag har också försökt få pepp av min så snälla make men han har ett annat sätt att kommunicera. Men nu har jag börjat se det som att ibland räcker det faktiskt inte att vara snäll (för jag har liksom inte velat vara på honom för han är ju så utbota SNÄLL jämt) och att jag vill att han ska träna på att kunna uttrycka sig och förstå mig. Blivit lite bättre. Hur som - heja dig! Skulle kunna skriva en massa (sanna) klyschor som "den bästa träningen är den som blir av" osv. men vet inte om det hjälper just nu?
Blommis: Ska hålla tummarna för din kyckling, tråkigt med den andra
Och KRYA till blompojken, så tråkigt för honom att det blev sådär, hoppas tiden flyger och han snart är tillbaka på banan.
Det blev visst inget besök i sommar, blev lättare att vara hemma än jag trodde - kanske mycket tack vare vädret. Dottra är en riktigt badgalning så hon var glad så länge vi badade/hon badade några timmar om dagen så då var det plötsligt semester för maken också och då fick jag sällskap och hade en fantastisk avslutning på sommaren. Men jag kanske kan få komma och hälsa på i höst/vinter? Bara för att umgås liksom? Kanske utan dottern till och med
Maken har just varit på arbete utomlands i en vecka och bott på lyxhotell så då kan väl jag få lite ledigt för blommismys kan en tycka!
Här hos mig är det nya tider. Sist jag skrev här var jag lite fundersam över hur ni andra lyckades med att ta beslutet om fler barn. För mig behövdes det "bara" bättre sömn med dottern och bättre relation till maken så blev vi lite sugna igen... Så pooff är jag nu i chock över ett
som förhoppningsvis blir
i början av juni...
Är ju tidigt men vem ska man dela sådant här med om inte er?!
Jag är superlycklig och skiträdd på samma gång över förlossningen (våga chansa på vaginalt igen eller kejsarsnitt som är minst lika läskigt) och hur det ska gå med två barn när jag ibland helst bara vill gömma mig bakom sängen och inte komma ut när jag "bara" har ett.
Åter till studierna. Som är svåra att fokusera på.
Ah men Shit POMMEFRITE! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Guuuu va roligt med ett
!!!! Så ljuvligt med en liten bebis till! Hur långt blir det då mellan barnen?!
Jag är ibland.....ganska sällan.....men det händer......lite sugen på en bebis till.....men rätt ofta helt tvärsäker på att två räcker länge!
Än en gång GRATTIS!