• Fru Bygg

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

lanovia 08 skrev 2011-10-31 10:46:34 följande:
    Fru Bygg det skulle varit kanon! Fast trivs rätt bra här...
    Det förstår jag!Skrattande
  • Fru Bygg
    ingenjörsbruden skrev 2011-10-31 10:54:40 följande:

Fru Bygg: Har du möjlighet att komma på fredag eller har ni redan sålt bilen *lite snurrig i huvudet*! Hade ju varit attans roligt att få träffa dig!

Jag har tyvärr redan sålt bilen. Kommer gärna en annan gång, eller så får du ju gärna komma upp hit på besök!!!
  • Fru Bygg
    ingenjörsbruden skrev 2011-10-31 11:58:17 följande:
    Då kommer jag o loppan en dera dagen!
    Det ser vi fram emot!
    Eller så får maken passa N ngn helg och jag och låna makens bil och köra ner till dig. Då kanske Hvidis och E också kan komma?
  • Fru Bygg

Jag får lyckan att krama om fru E in person idag!

• Fru Bygg

Ingis, hur ser planerna för fredagen ut? När kommer folket?
    Jag kanske kan övertala maken om att jobba hemifrån på förmiddagen och sedan köra ner mig och tjejerna vid lunchtid. Han jobbar ju bara ett stenkast från ditt hus. Men du pratade kanske om förmiddagen innan, för då kan jag inte. E har halloweenfest på dagis på morgonen.

• Fru Bygg

Flamman, usch och fy! Hoppas du mår bättre snart! Det är sådana historier som gör att jag absolut inte vågar ha ngt där i livmodern....

• Fru Bygg
    ingenjörsbruden skrev 2011-11-01 09:05:54 följande:
    Din lyllos!
    Japp! *lycklig*
  • Fru Bygg
    ingenjörsbruden skrev 2011-11-01 09:09:23 följande:
    Ja du....planerna.....de ser lite luddiga ut...minst sagt! Dörren är öppen o det är bara att komma när det passar.
    Lunch-tid...hur dags är det?  Ohh va roligt om du hade kunnat komma!
    Runt kanske 1-tiden... Men då kommer jag ju isåfall att ha båda tjejerna med mig. Men jag vill inte störa om du har planer sen för eftermiddagen (maken slutar ju inte förrän typ fyra)
  • Fru Bygg
    ingenjörsbruden skrev 2011-11-01 09:11:53 följande:
    Kommer det goa BT-tjejer på fm så svänger jag ihop ngn lunch till oss alla o så fikar vi vid 14 tiden.

Hur låter den planen?
    Toppen, nu MÅSTE jag ju övertala maken!!! Jag ska göra mitt bästa när han kommer hem ikväll (oj, det lät ngt va? ). Jag återkommer ikväll eller imorgon, Ingis. Går det bra?
  • Fru Bygg
    Fru E skrev 2011-11-01 09:23:34 följande:
    Nu tåg mot Fru Bygg!
Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård