I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Lanovia, hur ser era planer ut för dagis framöver? Ska A skolas in till hösten sen?
Lanovia, hur ser era planer ut för dagis framöver? Ska A skolas in till hösten sen?
Vart är alla? Här är ju helt dött om dagarna nu för tiden....
Alla har kanske fullt upp på jobb och med alla inskolningar!
Skönt att det verkar gå bra för de flesta!
Någon som har koll på Ingis?
Fru Bygg, Ninnis o Hvidis tack för omtanke.
Tror det låter som jag är riktigt nere men så är det ju inte, bara det att tänka på våren som var gör mig ledsen. Maken säger att jag ska släppa det nu, allt har ju gått bra. Jag försöker, men det är inte lätt. Dock bävar jag inför hösten o alla förkylningar. Jag orkar inte tanken på medicinering o sömnlösa nätter. Men det får jag ta när det kommer.
Vad gäller E o pottan har hon blivit mycket duktigare, nu lyckas vi nog få 50% (minst) på rätt ställe. HOn har ännu pottränarblöjorna på sig men vi funderar på att köra på trosor hemma för att hjälpa henne koppla steget längre. Känns som hon börjar bli mogen för det, men vi får se...
Problemet kan jag tycka är att potträning tar tid. Helt plötsligt ska hon sitta på pottan o ha mitt sällskap där samtidigt som jag höll på o mata A. Ja då får ju han stackarn sitta hungrig vid bordet o vänta...
Hur mår du fru E?? Saknar dig här!!
*precis som många andra!!* Var är ni?
Vi fortsätter inskolningen (här kör vi två-veckorsvarianten) och idag har vi testat att lämna bara Axel på morgonen, för att lämna Fälga en timme senare. Det verkar ha gått bra och imorgon gör vi tvärt om.
Jag spammar vidare här i min ensamhet!!
Har det lugnt på jobbet just nu, men väntar bara på att rivstarten kommer och sen blir det nog full fart!!!!
Blir en jobbresa till Dubai i höst också! Inte helt fel!!!!
Nä, nu ska jag äta lunch med grannen!! Hej hopp!
Flamman, vilka superfina kläder! Du kommer (är) ju så superfin i dem!!
Vilken affär är de köpta i? *nyfiken*