I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Godmorgon!
För idag är det en rätt bra morgon, förutom att barnen vaknar så tidigt! Gääääsp....
Både Grodan och Lilla Vild är friska, fast Lilla Vild´s mage är i olag, men så brukar det vara flera veckor efter en magsjuka... stackars liten!
Grodan blir ett år den 19! Fy vad tiden flugit iväg! Känner att jag kan ju inte kalla henne bebis mer..
Och hon är intensiv På morgonen när hon vaknar gör jag tappra försök att mysa i sängen med det är som att få ner en virvlande tornado i sängen!
Men dagitd sover hon helst på mamma, vagnen är innte lika mysig... å andra sidan har då mamma ett skäl att inte göra ett skit utan bara ligga på soffan och snusa på Grodan <3
Här hemma har det lugnat ner sig, min PMS har stillnat för denna gång och maken kommit till några ordentliga insikter! Vad det är kul att se när poletten trillar ner! Men vilken tid det har tagit!!
Vi är ju snart i slutet av vår vintersäsong och det ÄR intensivt och mycket jobb för maken, vilket kanske inta är så jättebra med hans depprission, så gissa vilka det går ut över när han är så trött att han i princip sluddrar...
Och när jag är sjuk, ungarna spyr åt alla håll och jag har PMS och han jobbar extra och sen bara fräser och kallar mig en negativ kärring.... JA då jävlar smäller det!!!
Igår kom han till insikt, och det var skönt. Men fan vad jobbig denna vecka har varit!
Och nu har vi bestämt oss att tugga oss igenom säsongen och sen sova!!! FFA ska han SOVA! Tror jag ska skicka bort honom en vecka bara för det!
Men nu ska jag ge ungarna mat och sen ska jag ringa och boka tid för massage idag
Igår när jag var ensam och barnen hade somnat drack jag ett glas vin och åt räkröra som bästa väninnan varit förbi med! Jag försöker hitta guldkanter i min tillvaro
Hoppas ni andra har en ljuvlig helg och jag är inte ALLS avundsjuk på Lanovia!!
Men jag hoppas av hela mitt hjärta att de har det underbart!
Fru Sy, jag tycker Orvar kan komma den 19, då delar han och Grodan födelsedag
Skönt att du hinner göra lite saker nu!
Kramar till er alla!!
Åh, Ninnis, superfin liten mage!!! <3