I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
MSW; ditt BF är en dag innan det jag hade med E
Tänk, snart blir min bebis 1 år!!!!
Har läst lite här och där bakåt nu (ist för att skriva hemtenta... ) Snappade upp att det har diskuterats nattningar, och ni har väl kanske redan lämnat det men vi kör varannan-kvälls-nattning, och vi läser då bok och i bland gör vi någon massagesaga eller sjunger sång, eller "pratar om killen" (vilket betyder att man ska prata om vad A har gjort under dagen typ), sen ligger vi kvar där inne tills han somnar och sedan kommer han i princip in till oss varje natt när han vaknar till och sover resten av natten inne hos oss (ibland kommer han vid 23-tiden, och ibland kanske inte förrän kl 6).. Han har i perioder varit jätteduktig på att somna själv på kvällen, (och har egentligen somnat i eget rum hela tiden sedan han föddes) men sen i mellan åt har det krånglats till och han har blivit ledsen när vi skulle gå ut, den senaste gången det började krångla och han blev så ledsen, så ledsen när vi gick ut så kom jag fram till att det förmodligen är en sak som man kommer sakna när han blir stor och man inte får ligga kvar och gosa, så då struntade vi i försöken att få honom att somna själv igen!
Denna bebis kommer dock att få sova i spjälsäng jämte vår säng, och sedan så småning om dela rum med A innan det blir utbyggnad av huset så att det finns egna sovrum för alla...