• MSW

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

Helipanzer: SÅ härligt med bra besked!

Och pb också; SÅ skönt att allt gått bra!

• MSW

Usch ingis! hoppas inte det är så! två veckor är lååååååång tid att vänta på att få veta!

• MSW

Start: vid de tillfällen när bebisen vill/försöker öka upp produktionen så tycker jag också att det känns tomt hela tiden! Men jag tycker att det brukar ta ett par dagar innan det ordnar till sig! Heja heja! Men håller med passion, det är juh inte lilla som far illa av "ofrivilligersättning"!

Ang trea, så är det inte aktuellt förrän om ett par år (om det blir aktuellt), men jag tycker att jag tänker på hur jag vill ha det hela tiden iaf.. Nåja, det ger väl sig!

Vinkar till alla! Läser juh typ allt, men sen när jag väl skriver så vet jag inte vad jag har kommenterat och inte! Hoppas iaf att alla sjuka kryar på sig!!

• MSW

Usch lanovia! Rs låter INTE kul! Har han ens hunnit bli två månader? Hoppas det blir så snabbt övergående det går!!

• MSW

Usch solde! Så trist på alla håll! Hoppas att allt bara löser sig på något sätt!

• MSW

Har sovit dåligt i natt, men kan inte skylla på barnen (inte bara iaf) då jag flera gånger har vaknat helt utan anledning.. Därför är inte tålamodet på topp! Sen misstänker jag att lilla L har ont av mjölkallergi! Sen mitt mjölkintag ökade rejält i och med att jag började äta lchf så har hon blivit mer gnällig och väldigt lös i magen, Så nu blir det nog stopp/paus på obestämd framtid för lchf, och till att börja med dra ner på all ren mjölk, och se om det hjälper! Någon som har erfarenhet?

• MSW

Ja, grattis till E!!

Ninnis: tack för input! Skönt om det kan räcka med helt stopp i en vecka! Har bara sett många långa månader framför mig!

• MSW

Lanovia: oh herre Gud!! förstår att ni är helt färdiga nu!! Hoppas ni får/kan vila upp nu! Pb: ingen rolig dramatik för er heller! Här känns det som att lilla L är lite mer nöjd efter att jag dragit ner på mejeriprodukterna! Idag ska vi handla också, så från i morn ska jag köra helt mjölkfritt ett tag! Igår hade vi dop för henne och det gick bra och var mysigt, men skönt att ha det gjort samtidigt! Idag ska jag visst i väg på zumba! trots lite lagom trött och seg!

Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård