I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Lanovia, skit med svärföräldrarna
Men skönt för er att vara "lediga" tillsammans! Går det bättre med maken nu?
Lanovia, skit med svärföräldrarna
Men skönt för er att vara "lediga" tillsammans! Går det bättre med maken nu?
Åh Flamman! Jag har inga ord för hur ledsen det gör mig att du har det så här. Och lilla tänkaren T... ♥
Jag har varken några råd eller peppande ord att komma med. Jag hoppas bara att din bror och föräldrar kan ta hand om DIG lite också. Kanske bästa väninnan kan stötta via skype?
Mina varma och innerligaste kramar till dig, vännen. På något jäkla sätt kommer du att ta dig igenom det här. Och kanske kommer du ut ännu lite starkare på andra sidan KRAM! ♥
Blommis, jag tycker det verkar som du fick med dig väldigt bra behållning från kuratorn. Heja!
Hej Leksi! Skönt att det känns ok att jobba igen. Jobbar du heltid? Med tanke på att föräldraledigheten är betydligt sämre i Danmark där jag jobbar lär jag också börja jobba ungefär vid morsvarande tid. Vi ska försöka sätta oss in i vilka möjligheter vi har, det verkar vara en djungel med två länders regler och avtal...
Nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen med min bok. Maken tittar på Bond med vovven i knät, jag tror jag låter dem ha grabbkväll...
Flamman, det måste vara fruktanvärt frustrerande och påfrestande att inte kunna nå honom när han är "inne i sjukdomen".
Jag hoppas han tar sitt förnuft till fånga och kommer hem så att ni i alla fall kan prata öga mot öga. Tror du han tar sina mediciner?