I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Men nu måste jag faktiskt glida vidare, för vi ska till bvc för vägning och mätning av parvlar.
Kram och
Hoppas att ni får en fin fredag.
Men nu måste jag faktiskt glida vidare, för vi ska till bvc för vägning och mätning av parvlar.
Kram och
Hoppas att ni får en fin fredag.
Mäh. Varför funkar inte citera-funktionen för?
Hej, förresten.
Fru E: jag tänkte citera in ditt inlägg om gulle-Buster och lägga in några åt hans tjuv-tendenser och vassa valp-bissingar och några till åt terrierycket. *kan se det framför mig*
Det blir hårt hållna tummar här för ert FET. Jag tänker på er. *kramar om*
Nu fungerade det. Undrar vad jag gjorde annorlunda...
Blommis, än en gång tror jag att du har slagit huvudet på spiken. Under anfall av positivitet när det var som värst ställt med sömnen tänkte jag det här är nog nyttigt. Om jag i processen att bli bra lyckas jaga iväg alla gamla tankespöken kommer det att vara värt det. Kanske blir resultatet rent av toppdesign.
Åååh! *fäller en glädjetår och ler från öra till öra*
Flamman: som vanligt saknar jag ord när du har berättat vad exet har för sig. Kan bara ana mig till känslan när han beter sig sådär. *kramar om hårt och länge*
*gläds lite åt musikern i allt elände*
Fina, viljestarka Elise.*min dator vägrar göra ett sånt där hjärta som jag tänkte mig här* Lyssna på mor din emellanåt, för hon är så himla klok (och det är ditt bästa hon vill, oavsett hur besvärlig du tycker hon är ibland).
Lanovia: skönt att BM-besöket gick bra. Alltid en liten lättnad.
Och det är jättesnart dags! Hur känns det nu? Förutom att det bara är alla utom du som tycker att det är jättesnart?
Undrar om jag lyckas fylla sidan med brudbuketter och säkerhetsbälten?
Det ser tufft ut, men jag kanske klarar det.