Hvidbrud skrev 2011-10-24 11:55:21 följande:
Ingis: det låter bra att ni hade ett bra snack. Härligt att det resulterade (?) i att ni hoppade i bingen! Håller tummarna för lille sädescellen och ägget och att de blidar ljuvlig kemi!
Så gulligt skrivet!
på dig!
Start September: Dessa karlar....visst kan jag också spå ett litet skeptiskt frö inom mig, men denna skeptesism som karlarna bär på, undras tro vad det bottnar sig i...... maken skyllde på en synnerligen konstig psykolog som han träffade när han mönstrade för snart (!)
hundra år sen. Men jag misstänker att han är rädd att få höra att där är något "fel" på honom eller att vi går i terapi o tror att allt löser sig o så går det åt skogen ändå....sista utvägen o så funkar det inte. Nja, ja jag vet inte men lustigt fenomen är det allt tycker jag.
Maken tyckte ju annars att min motivering var bra, att man skulle gå dit i tid medans man fortfarande var vänner.
Vi får vara varandras stöttor tills vi lyckas släpa med gubbarna!
Lanovia: Jaaaaa snart är minivinken här!
Villemoa: hrm....det där med att skriva o kommentera så klokt o så.....måste vi göra det? Alltså för i sådana fall så får jag nog sluta skriva!
Jag tycker själv att det är härligt att höra vad ni alla har gjort för roligt o jobbigt, skratt o tårar, hårt o gulligt som hänt.
Daa: Skönt att svärmor mår ok o det är bra med er alla!