I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Åh Blommis! Vilket besked du fått! Hoppas du snart får tid för återbesöket och fortsatt utredning. Det positiva är ju att du äntligen blir ordentligt utredd och alla "små obetydliga symptom" nu läggs samman och bildar något logiskt, precis som du skriver.
Din dröm kunde ju inte vara mer på pricken tycker jag. Vi är ju alla ensamma innerst inne om allt. Hoppas dock att du har bra stöd från sambon och din övriga familj. Har ni berättat för Blompojken?
Jag tänker på dig och skickar de största kramar och en vacker tulpanbukett!
I övrigt får jag väl bidra med lite vardagsprat om mitt liv. Var på rutinbesök hos MVC idag och när hon frågade hur bebisen rörde sig svarade jag sanningsenligt att den rört sig lite mindre de senaste dagarna men det är väl normalt när det börjar bli så här trångt på slutet? Njae, det tyckte hon nog att vi borde kolla upp så jag fick åka till stora sjukhuset och ligga med CTG en halvtimma plus en ultraljudskontroll av överläkare. Kände mig inte så orolig eftersom hjärtljuden lät fina hos barnmorskan innan jag åkte och väl på sjukhuset visade sig allt se finfint ut. Men väldigt skönt att få en grundlig check så här på övertid att allt såg bra ut.
Vilket härligt kort-sportlov Flamman! Lät helt underbart!! Hoppas ni får fint väder i helgen så du kan åka lite längdskidor.
Välkommen hit Anne! Och lycka till kärlekensbrudpar!