Vad tycker du om den nya designen?
Det har varit så många trådar om den nya designen, men jag misstänker att de som ogillar den skriver mest, så jag tycker det vore intressant att se hur omröstningen skulle bli.. :) Så vad tycker ni?
Det har varit så många trådar om den nya designen, men jag misstänker att de som ogillar den skriver mest, så jag tycker det vore intressant att se hur omröstningen skulle bli.. :) Så vad tycker ni?
Hm... om nu designen stör så mycket är det väl bara att sluta hänga här... eller?! Det är ju ändå innehållet som är det viktiga och det är lika bra eller bättre så sluta klaga eller logga ut!
kyligt första intryck och sedan plottrigt.
Vart har bildgalleriet tagit vägen?! Jag gillar att få tips och idéer från andra där!
Gillar inte alls den nya.
De är väll inge större fel på layouten... men VARFÖR just LILA? ... Som om de inte redan skulle vara svårt att få karln att skriva något. Men visst visst, de ser bra ut i jämförelse med stenålderssidan som var innan.
Funktionellt sett är jag totalt förvirrad, men så är de ju jämt när något är nytt. (En av anledningarna som man inte vill byta mobil för)
Jag gillar inte färgen alls, och att man inte kan se vilka sidor i en tråd man läst.. förrut så var siffran på den sidan man läst lite ljusgrå men nu är alla i samma färg.. Lite störande.. sedan lär man sig väl alla funktioner så småningom.
När kommer ni släppa en app till iphone som FL har?
Hallå eller!?
Lila är fakiskt i mina ögon en killfärg också! :)