Vad tycker du om den nya designen?
Det har varit så många trådar om den nya designen, men jag misstänker att de som ogillar den skriver mest, så jag tycker det vore intressant att se hur omröstningen skulle bli.. :) Så vad tycker ni?
Det har varit så många trådar om den nya designen, men jag misstänker att de som ogillar den skriver mest, så jag tycker det vore intressant att se hur omröstningen skulle bli.. :) Så vad tycker ni?
Men till en annan reflektion:
Tänk om sajten hade blivit svart och grå? Bara för att vissa tycker det är så snyggt med svarta bröllop idag.
Vad hade majoriteten tyckt då?
Tror icke det skulle bli så populärt:)
Jag står fast vid att lila och grått är en neutral färg. Blondinbellan där fram? Hon hade varit mer okej som brunett ;)
Jag startade en egen tråd men fick liksom inget gehör.
Vill så gärna se om de inte kan ändra "person 1" och "person2" till två rull-lister där man kan välja man eller kvinna (eller brud/brudgum etc) Ser så himla tråkigt ut nu, även om jag tycker det är skitbra att man tänker på oss som inte är hetero!
Och på budgetsidan, att man kan välja i rulllist brudkläder/brudgumskläder så man kan ha dubbelt med brudkläder etc.
Bara en ide om nån som har nått att göra med designen ser.
Annars tycker jag den är skitsnygg, lila är ingen typisk "tjejfärg" och jag håller inte med om att designen är puttinuttig, tvärt om så är hjärtat ni har som symbol rätt "hårt". Tycker dte är bra balans i designen
Ett tillägg: Det skulle vara trevligt om redaktionen kunde skapa en tråd där de listar de vanligaste problemen/den vanligaste kritiken och tänkbara lösningar på dessa grejer. Då skulle man ju kunna se att de faktiskt noterat problemen och tänker göra något åt det folk gnäller på.