Hur trycka text på exempelvis Mentos?
Är sugen på att trycka egen text på Mentos och ha som favours. Har ni några tips om vad jag ska använda för "färg"?
Är sugen på att trycka egen text på Mentos och ha som favours. Har ni några tips om vad jag ska använda för "färg"?
Ha ha! Tja, någon ska ju vara knäppast med
Ja vi är ju lite småknäppa som skriver på godis
Har du hunnit testa att stämpla än?
Ska försöka köpa storpack via grossist dock. Får väl se om det blir mentos eller såna lite plattare...Vad heter de? Evighetsmint eller engelsk mint tror jag de kallas.. Ungefär lika stora men plattare och hårdare, inte så där tugg-sega, finns i såna stora lådor tror jag. Blir dyrt som attan att köpa massa rör tror jag
Fossing77: Härligt att det går så bra men Mentosen!! Har haft så mkt att göra på jobbet så har helt tappat sugen för allt pyssel. Vi gifter oss iofs inte förrens sommar 2012... Väntar med spänning för att se hur det går med stämplandet!
Nu har jag testat stämplar! Målade på med mina pennor och stämplade sedan på Mentosen. Tycker nog att det duger, men lite mer färgstarkt hade jag velat ha det. Ska botanisera på kakburken.se för att se om jag kan hitta något alternativ :)
Japp! Köpte ett set på Panduro, 6 st pyttiga hjärtan för 49 kr. Målade direkt på stämpeln och tryckte på Mentosen. :) Färgen har faktiskt mörknat lite nu när de har legat en stund så det blev faktiskt ännu lite bättre. :) Funderar på att köpa någon färgpasta och testa med oxå, men jag kanske ska nöja mig med det här. Har inte bestämt mig än ;)
Fossing77: var ligger allmans i Borås? Och hur länge håller öppnade mentos? Tycker d va en kanonid'e so Favors, i organzapåsar tänkte jag, och med namn på så då blir dom bordsplacerong oxå.. Nu giftet vi oss inte riktigt än, 18/6, men ja vill förbereda så mycket sommöjligt under tiden så man inte står där me massor sista veckan.. Hur länge i förväg kan man göra dessa?
Guuud så fint! Detta måste jag testa, bara för att det är kul! Gud så gulligt att kunna skriva personliga meddelanden, man kan ge bort dem med en personlig text för just det tillfälelt! Sött, sött, sött!