Hur trycka text på exempelvis Mentos?
Är sugen på att trycka egen text på Mentos och ha som favours. Har ni några tips om vad jag ska använda för "färg"?
Är sugen på att trycka egen text på Mentos och ha som favours. Har ni några tips om vad jag ska använda för "färg"?
Absolut! Kopiera på du bara :)
Fossing77: Har du försökt att texta?? Hur blir det?
Citrondoft: Japp! Det har jag gjort, det går allt. Fick till och med in Jenny Calle på en utan större problem:)Största böket var hur jag skulle hålla i godisen för att få rum liksom. Har bilder i mobilen men inte fått över dom till nätet. Om du inboxar mig ditt mobilnr så kan jag skicka över en bild om du vill :)
Här kommer med test-Mentos med text på
Verkligen snyggt, personligt, annorlunda och läckert
Vilken rolig idé!!
Tackar! Jag är supernöjd med resultatet Ska testa att trycka med småstämplar från Panduro med. Små hjärtan och pussmunnar typ. Sedan lär det ju bli något av ett terapiarbete att trycka typ 800 Mentos, men jag funderar på att lämna en del blanka alternativ blanda upp dem med minimarshmallows eller nåt sånt...
Ursäkta om jag fnissar lite, men det här är nog den knäppaste tråden jag sett på länge härinne!
Jag skulle själv aldrig ha kommit på tanken att skriva på mentos, men nu ser jag ju att det faktiskt är möjligt.
Jag har både lärt mig något nytt och fått mig ett gott skratt!
Tack Citrondoft! Och lycka till!