MrsT2011 skrev 2011-01-26 08:45:19 följande:
Visst hade det varit härligt? Tänk vilken gemenskap att göra det till en fest i dagarna tre. Typ man färdas dit tillsammans med buss på fredagen, grillar och leker lekar på fredagkvällen, firar bröllop på lördagen, samt äter brunch och har presentöppning på söndagen.
Nu vet jag att min blivande vill ha mig för sig själv så mkt som möjligt under bröllopshelgen, så det är nog tur att jag inte har råd med detta weekend-spektakel! =) Han var så gullig när vi diskuterade fotograferingen, jag har hela tiden tagit för givet att vi ska vara fyra personer då, alltså med tärnan och marskalken. Han blev helt tyst och sen säger han "men det är ju enda stunden på hela bröllopsdagen som vi får vara själva". <3
Jo det är som du säger på ett sätt hade det varit jätteskoj men å andra sidan får man mindre tid för bara varandra. Jag själv hatar att stå i centrum och "bara" vigselcermonin inför de 30 gäster som kommer känns nervöst. Så att anordna och stå i centrum för en hel weekend hade jag nog aldrig pallat.