• Lottie350

Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa

Har du en blogg där du skriver/skrivet om planeringen inför ert bröllop? Jag vill gärna läsa så man kanske kan få lite inspiration Glad

• Svar på tråden Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa
  • Just Me
    Gottblåbär skrev 2011-01-26 11:03:43 följande:
    tipsombrollop.blogspot.com/
     ¨Handlar framför allt om hur man kan komma undan billigare med vissa saker :)
    Åh det gillar vi
    Jag har ingen blogg ännu, funderar på o starta en så fort vi bestämt datum. Men vi velar mellan två bra datum
  • Mirjami

Hmmm, är nog för ny här. Har en blogg på denna sida endast, går väl att hitta om man går in på min sida.

Jag kommer nog mestadels tipsa om dyra saker till budgetpris och hur jag kan hålla mitt bröllop på samma nivå som andra jag känner som betalat mer än det dubbla i slutändan. Så vill du ha budgettips, kika in :)

• Mirjami
    Gottblåbär skrev 2011-01-26 11:03:43 följande:
    tipsombrollop.blogspot.com/
     ¨Handlar framför allt om hur man kan komma undan billigare med vissa saker
    Jag försöker kommentera i din blogg men det går inte. Jag ville tipsa om milanoo.com för din klänning. Såg dina bilder och min klänning liknar en kombination utav dina och måttbeställd och med gratis frakt kostade min klänning, gubbens kostyrn inkl byxor, kavaj, väst och slips, plus ett diadem/tiara, hårpärlor och strassfjäril till blomsterflockan totalt endast 2001:-!!! Otroligt med sant!

Kolla in klänningen: http://www.milanoo.com/White-Strapless-A-line-Satin-Wedding-Gown-p32679.html
  • MiniMirra
    hoodilady skrev 2011-01-25 17:39:15 följande:
    idaomathias.blogspot.com/

MiniMirra, det är så kul att vi planerar bröllop samtidigt my pal :) 
    Ja men jaaaa!
Svar på tråden Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa