• Lottie350

Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa

Har du en blogg där du skriver/skrivet om planeringen inför ert bröllop? Jag vill gärna läsa så man kanske kan få lite inspiration Glad

• Svar på tråden Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa
  • Yarrow

Jag har en tävling i min gamla bröllopsblogg nu. Om du trycker på fliken med bröllopsinspiration så kommer du till alla inlägg om bröllop :) Var ett år sedan ja gifte mig så skriver inte lika mycket om bröllop just nu.

lillabrollopsmonstret.blogspot.com/

• Eimi147

Vi ska gifta oss juli/aug nästa sommar. Färst veckan med planering nu.. Kommer att blogga om bröllopplaneringen och allt som ah rmed min vardag att göra på eimidevine.se

Har inte kunnat tänka på bröllopet sen vi bestämde oss för att sätta igång med planeringen... Hoppas det går bra för er allihopa med er planering.

Love&Appreciate
    Eimi
  • ciacia
    Oniq skrev 2011-08-12 08:55:51 följande:
    Har resultatet av våra bröllopsplaner på denna sida:
    rpgwedding.buu.nu

Allt material finns i pdf-form
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    jag blev nyfiken och kollade in er hemsida. VÄLDIGT intressant och roligt att läsa/titta. vilket jobb ni lade ner! kan tänka mig att det var mycket uppskattat av era gäster.
  • LalskarE

Jag har nog tyvärr ingen riktig bröllopsblogg ännu... men det kommer att bli, ju mer tiden lider... 

Det ligger till som så att jag ska fria till min sambo, han vet såklart inget och jag vill att allt ska vara hemligt, han ska bli totalt överraskad. Jag filar på planer för fullt.

Om någon vill följa med mig på den resan mot förlovning och sedan giftermål, ja då är ni välkomna till min lilla hörna av cyberrymden.

brollopsdrom.wordpress.com 

Svar på tråden Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa