Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa
Har du en blogg där du skriver/skrivet om planeringen inför ert bröllop? Jag vill gärna läsa så man kanske kan få lite inspiration
Har du en blogg där du skriver/skrivet om planeringen inför ert bröllop? Jag vill gärna läsa så man kanske kan få lite inspiration
titta gärna in på våran! www.sandraochrobinsbrollop.blogg.se och kommentera gärna ;)
Har resultatet av våra bröllopsplaner på denna sida:
rpgwedding.buu.nu
Allt material finns i pdf-form
Jag har en tävling i min gamla bröllopsblogg nu. Om du trycker på fliken med bröllopsinspiration så kommer du till alla inlägg om bröllop :) Var ett år sedan ja gifte mig så skriver inte lika mycket om bröllop just nu.
lillabrollopsmonstret.blogspot.com/
Jag har nog tyvärr ingen riktig bröllopsblogg ännu... men det kommer att bli, ju mer tiden lider...
Det ligger till som så att jag ska fria till min sambo, han vet såklart inget och jag vill att allt ska vara hemligt, han ska bli totalt överraskad. Jag filar på planer för fullt.
Om någon vill följa med mig på den resan mot förlovning och sedan giftermål, ja då är ni välkomna till min lilla hörna av cyberrymden.
brollopsdrom.wordpress.com
Nystartad, och ingen jättefrekvent bloggare, men smyger in ett inlägg då och då.
www.snartblirjagfru.blogg.se
Vad roligt med alla bloggar. Ni får gärna besöka min!
soontobemarried.blogg.se
Ser gärna fler personer som lägger in sina bloggar :)
Ja jag har och vill gärna ha så mkt tips från andra blivande brudar som det bara går :)''
vinterbrollopet.blogg.se