• Lottie350

Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa

Har du en blogg där du skriver/skrivet om planeringen inför ert bröllop? Jag vill gärna läsa så man kanske kan få lite inspiration Glad

• Svar på tråden Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa
  • AnnaS

Hej jag är helt ny här på Bröllopstorget och även ny i bloggvärlden. Jag startade i helgen bloggen http://therunawaybride.blogg.se där jag tänker skriva om hur det är att vara hyfsat nyförlovad och planer att bröllop med fästmannen boendes i en annan stad (det är 30 mil mellan oss).

I bloggen kommer jag lägga upp allt från kyrkor (kom gärna med förslag) till brudklänningar och funderingar kring det kommande bröllopet.

• Agape

Skriver lite om allt möjligt kring bröllop och inte bara kring mitt eget. Hur man gör egna inbjudningskort, binder buketter, utbud av ringar osv. www.blivandefru.wordpress.com

• The wonder of you

www.jagblirsnartfru.blogg.se

Jag försöker fylla min blogg med tips, bilder och ideer. Har även en tävling i bloggen (Kika under kategorier och "TÄVLING") där  man kan vinna ett snyggt diadem från Diadema.se, tävlingen pågår till 10 mars.

• Anna89

Måste bara höra med alla er som bloggar... hur funkar det egentligen med bilder som man hittar på en annan sida? Får man kopiera dom och använda dom i sin egen blogg?  

• J och J

om man skriver vart bilderna är tagna från tror jag man får göra det. `
    men man får inte modifiera dom.
    sen räcker det inte heller att skriva tagna från google.

tror jag iaf .
    men kan ha helt fel 

jagochminfina.blogg.se anvnamn: jagochminfina lösen: 9juli2011
  • förlovadflicka
    J och J skrev 2011-02-19 17:37:13 följande:
    om man skriver vart bilderna är tagna från tror jag man får göra det. `
    men man får inte modifiera dom.
    sen räcker det inte heller att skriva tagna från google.

tror jag iaf .
    men kan ha helt fel 
    jagochminfina.blogg.se anvnamn: jagochminfina lösen: 9juli2011
    Hm, skriver aldrig var jag hittat bilderna, det borde jag nog ta och göra :S
Svar på tråden Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa