Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa
Har du en blogg där du skriver/skrivet om planeringen inför ert bröllop? Jag vill gärna läsa så man kanske kan få lite inspiration
Har du en blogg där du skriver/skrivet om planeringen inför ert bröllop? Jag vill gärna läsa så man kanske kan få lite inspiration
Hej jag är helt ny här på Bröllopstorget och även ny i bloggvärlden. Jag startade i helgen bloggen http://therunawaybride.blogg.se där jag tänker skriva om hur det är att vara hyfsat nyförlovad och planer att bröllop med fästmannen boendes i en annan stad (det är 30 mil mellan oss).
I bloggen kommer jag lägga upp allt från kyrkor (kom gärna med förslag) till brudklänningar och funderingar kring det kommande bröllopet.
Å här är min/vår:
www.minmandinfru.blogspot.com
Skriver lite om allt möjligt kring bröllop och inte bara kring mitt eget. Hur man gör egna inbjudningskort, binder buketter, utbud av ringar osv. www.blivandefru.wordpress.com
www.jagblirsnartfru.blogg.se
Jag försöker fylla min blogg med tips, bilder och ideer. Har även en tävling i bloggen (Kika under kategorier och "TÄVLING") där man kan vinna ett snyggt diadem från Diadema.se, tävlingen pågår till 10 mars.
Måste bara höra med alla er som bloggar... hur funkar det egentligen med bilder som man hittar på en annan sida? Får man kopiera dom och använda dom i sin egen blogg?
om man skriver vart bilderna är tagna från tror jag man får göra det. `
men man får inte modifiera dom.
sen räcker det inte heller att skriva tagna från google.
tror jag iaf .
men kan ha helt fel
Tipsombrollop har bytt adress till www.bastpafest.se hoppas ni gillar den