• 363

Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?

Att skapa en omröstningstävling där flest inlägg är den som vinner är väll ganska konstigt?
    Då kunde man väll lika gärna fått tävla med vanliga trådar vars poäng är att disskutera?
    Jag trodde att omröstningstrådarnas poäng lite var att få statistik om något som man undrar över!
    Löjligt är vad det är!
    Hur bedömms en tråd som intressant egentligen?
    Skriv ett inlägg med bara något meningslös ord som jag sen svarar på så får vi se om vi vinner!:D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-30 20:35
    Jag kommer inte våga skriva så mycket fler inlägg då jag får mejl med div påhopp ifrån andra medlemmar. Inte nog med att tävlingen i sej är dålig utan den skapar bråk då alla vuxna tydligen inte vet hur man beter sej!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?
  • 363
    MrsGranath skrev 2011-01-30 15:06:20 följande:
    Kan inte annat än hålla med typ alla föregående talare....
    Vi får hoppas att de tar sitt förnuft till fånga och ändrar tävlingsreglerna igen!
  • 363
    sotast skrev 2011-01-30 13:37:59 följande:
    Precis!
    Det ends som TS inte kan påverka är antalet röster som andra lägger. Det so är så himla korkat formulerat är ju att det är tråden som  skapar flest diskussioner som vinner. Flest inlägg innebär ju inte störst diskussion. Urdum tävling!
    Precis det är het urdumt att man ska kunna sitta och skriva hälften av inläggen själv och ändå vinna! 
  • Mace

Har stört mig på de här trådarna i flera dagar och nu såg jag tävlingen bakom det hela. Vilket otroligt bra sätt att skrämma bort folk från Bröllopstorget. Det här är ju inte ett forum man går till för att debattera, hit går man ju får att få råd och tips. Alla dessa omröstningstrådar är ju tok-ointressanta och tar bara upp en massa onödig plats.

Tävlingsvillkoren var dessutom urdumma. Jag undrar om det ens är tillåtet att ha en tävling med så svaga regler, det brukar krävas att man har tydligt formulerade tävlingsvillkor för att lotteri-inspektionen skall godkänna det hela.  

• sotast
    Mace skrev 2011-01-30 16:32:09 följande:
    Har stört mig på de här trådarna i flera dagar och nu såg jag tävlingen bakom det hela. Vilket otroligt bra sätt att skrämma bort folk från Bröllopstorget. Det här är ju inte ett forum man går till för att debattera, hit går man ju får att få råd och tips. Alla dessa omröstningstrådar är ju tok-ointressanta och tar bara upp en massa onödig plats.

Tävlingsvillkoren var dessutom urdumma. Jag undrar om det ens är tillåtet att ha en tävling med så svaga regler, det brukar krävas att man har tydligt formulerade tävlingsvillkor för att lotteri-inspektionen skall godkänna det hela.  
    HAHA! Underbart! Ska vi anmäla dem till lotteri inspektionen? Men har de förresten med den här typen av tävlingar att göra??
  • Snigel Bee
    sotast skrev 2011-01-30 17:39:27 följande:
    HAHA! Underbart! Ska vi anmäla dem till lotteri inspektionen? Men har de förresten med den här typen av tävlingar att göra??
    Hmm tror inte det är samma sak, lotteri o tävling!
  • sotast
    Snigel Bee skrev 2011-01-30 18:25:16 följande:
    Hmm tror inte det är samma sak, lotteri o tävling!
    Antagligen inte!
    Men hade varit lite kul faktiskt.
  • darkHorse
    Mace skrev 2011-01-30 16:32:09 följande:

Jag håller absolut inte med om att man inte går hit för att debattera, bara att man bör hålla sig på rätt ställe med rätt diskussion kanske
    I varje fall lockar miljoner mesiga omröstningar varken besökare som vill ha tips på kläningsform eller de som vill debattera brudöverlämning. Visst är det bra med ett aktivt forum, men kvalitet går ändå före kvantitet. Jag upplever att kvaliteten på forumet i form av seriösa, välformulerade trådstarter har sänkts senaste tiden.
  • darkHorse

För övrigt tycker jag fortfarande att det är otroligt talande att priset i deras första tävlining är ett smink-kit. Det spelar ingen roll om de påstår att siten visst är till för brudpar, allt de gör motsäger ju detta och är inriktat på typiskt puttinuttiga brudar. Döp om det till Brudtorget om det är det ni vill ha!

• 363
    darkHorse skrev 2011-01-30 18:59:37 följande:
    Jag håller absolut inte med om att man inte går hit för att debattera, bara att man bör hålla sig på rätt ställe med rätt diskussion kanske
    I varje fall lockar miljoner mesiga omröstningar varken besökare som vill ha tips på kläningsform eller de som vill debattera brudöverlämning. Visst är det bra med ett aktivt forum, men kvalitet går ändå före kvantitet. Jag upplever att kvaliteten på forumet i form av seriösa, välformulerade trådstarter har sänkts senaste tiden.
    Det börjar verkligen bli lite familjelivskänsla över siten. Väldigt tråkigt tycker jag då det annars har varit bra stämmning här.
  • 363
    darkHorse skrev 2011-01-30 19:02:06 följande:
    För övrigt tycker jag fortfarande att det är otroligt talande att priset i deras första tävlining är ett smink-kit. Det spelar ingen roll om de påstår att siten visst är till för brudpar, allt de gör motsäger ju detta och är inriktat på typiskt puttinuttiga brudar. Döp om det till Brudtorget om det är det ni vill ha!
    Blir väldigt tjejinriktat ja även det lite tråkigt, hade varit bättre med en jämnställd tävling. Nej denna tävlingen är under all kritik.
Svar på tråden Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?