• 363

Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?

Att skapa en omröstningstävling där flest inlägg är den som vinner är väll ganska konstigt?
    Då kunde man väll lika gärna fått tävla med vanliga trådar vars poäng är att disskutera?
    Jag trodde att omröstningstrådarnas poäng lite var att få statistik om något som man undrar över!
    Löjligt är vad det är!
    Hur bedömms en tråd som intressant egentligen?
    Skriv ett inlägg med bara något meningslös ord som jag sen svarar på så får vi se om vi vinner!:D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-30 20:35
    Jag kommer inte våga skriva så mycket fler inlägg då jag får mejl med div påhopp ifrån andra medlemmar. Inte nog med att tävlingen i sej är dålig utan den skapar bråk då alla vuxna tydligen inte vet hur man beter sej!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?
  • 363
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:20:28 följande:

Håller med. Vi kan sitta här hela dagen och skriva hundratals meningslösa inlägg (inte för att jag kommer göra det). Då borde du ju vinna även i fall du inte statistiskt har flest röster Skrattande

Haha ja man borde typ starta en lektråd typ ett skepp kommer lastat eller något.:)
  • hernameispekka

Jag håller med. Så jag kan ju hjälpa dig här lite och skriva massa i ren protest ;)

• 363
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:21:40 följande:
    Mena mer att det kan vara ett kul exprement och se om det inträffar. Skrattande
    Ja det skulle vara ganska häftigt om man nu skulle orka. Dock tvivlar jag på att en sådan här tråd skulle vinna. Även om vi hade flest inlägg så skulle de säkert säga att vi ändå inte ville ha priset och tyckte tävlingen var dum så vi får inget!:P
  • hernameispekka
    363 skrev 2011-01-30 12:24:35 följande:
    Ja det skulle vara ganska häftigt om man nu skulle orka. Dock tvivlar jag på att en sådan här tråd skulle vinna. Även om vi hade flest inlägg så skulle de säkert säga att vi ändå inte ville ha priset och tyckte tävlingen var dum så vi får inget!:P
    Fast det låter som att de då inte håller vad de lovar. Vi går ju inte Off Topic om vi klagar eftersom det är det tråden handlar om så vi följer ju faktiskt alla regler :P
  • turbovampyria

Det skulle ju nästan vara perfekt. Jag kan leka ett skepp kommer lastat ett tag Skrattande

• hernameispekka
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:26:03 följande:
    Det skulle ju nästan vara perfekt. Jag kan leka ett skepp kommer lastat ett tag Skrattande
    Jag med, men vi får se till att hålla oss on topic tror jag dock :P
  • 363
    hernameispekka skrev 2011-01-30 12:25:57 följande:
    Fast det låter som att de då inte håller vad de lovar. Vi går ju inte Off Topic om vi klagar eftersom det är det tråden handlar om så vi följer ju faktiskt alla regler :P
    Ja helt sant skulle vara spännande och se hur de skulle göra! De som du sger skulle väll inte ha något val än att ge mej priset!:P
  • 363
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:26:03 följande:
    Ja verkligen eller en "det första du tänker på" lek!
  • 363
    hernameispekka skrev 2011-01-30 12:26:33 följande:
    Jag med, men vi får se till att hålla oss on topic tror jag dock :P
    Ett skepp kommer lastat med kritik!:P

Tråden var ifrån början felformulerad då det inte framgick att det var flest inlägg som vinner!
  • turbovampyria

Ja det tror jag också. Det går nog inte att spela ett skepp kommer lastat med hur många fel innehåller denna tävling.

Svar på tråden Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?