• 363

Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?

Att skapa en omröstningstävling där flest inlägg är den som vinner är väll ganska konstigt?
    Då kunde man väll lika gärna fått tävla med vanliga trådar vars poäng är att disskutera?
    Jag trodde att omröstningstrådarnas poäng lite var att få statistik om något som man undrar över!
    Löjligt är vad det är!
    Hur bedömms en tråd som intressant egentligen?
    Skriv ett inlägg med bara något meningslös ord som jag sen svarar på så får vi se om vi vinner!:D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-30 20:35
    Jag kommer inte våga skriva så mycket fler inlägg då jag får mejl med div påhopp ifrån andra medlemmar. Inte nog med att tävlingen i sej är dålig utan den skapar bråk då alla vuxna tydligen inte vet hur man beter sej!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?
  • 363
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:30:52 följande:
    Ja det tror jag också. Det går nog inte att spela ett skepp kommer lastat med hur många fel innehåller denna tävling.
    Kanske inte!
    Men hur tycker ni tävlingen skulle varit då?
  • hernameispekka
    363 skrev 2011-01-30 12:34:58 följande:
    Kanske inte!
    Men hur tycker ni tävlingen skulle varit då?
    Det mest rimliga i en omRÖSTNINGstävling vore ju självklart att räkna röster :P
  • Snigel Bee
    hernameispekka skrev 2011-01-30 12:38:54 följande:
    Håller med!! =/
  • turbovampyria

Jag tycker fortfarande att flest omröstningar ska vinna. Men då skulle de väl haft att alla får max ha en omröstning som får vara med i tävlingen. Då blir det ju ingen explosion av trådar och man kanske skulle tänka efter en stund och få fram ett intressantare ämne.

• turbovampyria

Håller med ang rösträkningen.

• Snigel Bee
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:43:44 följande:
    Jag tycker fortfarande att flest omröstningar ska vinna. Men då skulle de väl haft att alla får max ha en omröstning som får vara med i tävlingen. Då blir det ju ingen explosion av trådar och man kanske skulle tänka efter en stund och få fram ett intressantare ämne.
    Håller med håller håller med!
  • 363
    hernameispekka skrev 2011-01-30 12:38:54 följande:
    Ja det är ju det första basic i en omröstningstävling tycker man ju!:)
  • 363
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:43:44 följande:
    Helt klart då skulle det inte bli ett helt nedlusat forum av massa omröstningar utan förhoppningsvis bara intressanta.
  • turbovampyria

En del har hållt på väldigt länge.  En person som startar en tävling senare än de som startade när tävlingen började har ju inte ens samma chans att vinna som de som var med från början. Detta är ju också lite orättvist eftersom de då måste vara nästan mer aktiva. Borde de inte då ta bort ts inlägg och räkna statistiskt på hur många svar/inlägg man fått beroende på tid?

• 363
    Snigel Bee skrev 2011-01-30 12:45:14 följande:
    Håller med håller håller med!
    Det som har blivit tråkigt nu är ju att hälften av alla medlemmar bojkottar alla omröstningstrådar pga det bev för mycket. Medans andra hälften skapar trådar för glatta livet fulla av meningslösa inlägg.
Svar på tråden Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?