• Finta

BT-träff i Ume!?

Jojjan

Jo, det stämmer...Visst skrev jag att jag åker upp om 1½ vecka?!?! Kommer sedan att stanna i 4-5 dagar! Då ska vi träffa prästen, frisören, Kristina, FotaFolk, Brännlands Wärdshus, fixa min tärnas klänning så det kommer verkligen att bli en resa hem i Bröllopets tecken! Nu är det mindre än tre månader kvar *pirrigt*!

• Finta

Zetiina

Självklart! Det kommer att bli JÄTTEKUL!

• Finta

Maria A

Vilken fin bild! Känner igen den från VK. Undra om inte vi gått i samma gymnasieskola!?

• Finta

Det är inte sagt tid eller ställe än, vad jag vet i alla fall!

Jag sak åka och prova min klänning kl 13 så jag hoppas det inte blir då!

• Finta

Kristina i Stöcksjö har sytt upp en klänning åt mig. Det är en blandning av två olika klänningar! Längtar verkligen efter att få prova den!
    Har du bestämt klänning än?

• Finta

Aha, synd! Men den är säkert jättefin!

• Finta

Sagoprinsessan

Den är benvit, tror jag...Jo det är den!! Din då?

Maria A

Näe, jag gick på Östra, grund på Haga....hmmm...varför känner jag då igen dig!? Innebandyn?!

• Finta

Jo, men då är det nog samma!

• Finta

Maria A

Hmmm..näe - det kan det inte vara. Bor i Stockholm sedan 4 år... Hmmm...Jaha, men jag får väl fundera vidare på vart det kan vara ifrån!!

• Finta

Jojjan

Har inte koll på hur många som svarat än, våra OSA går till föräldrarna. Vi har bjudit in ca 85 personer. Vi vet i alla fall 13 personer än så länge som inte kommer. Men det är mor/far-föräldrar som är gamla och inte kan resa så långt. 3 kompisar i södra sverige som ska ha barn i samma veva - vilket är förståeligt att man då inte reser ca 100 mil samma vecka. Sedan är hela min arbetsgrupp i Stockholm inbjuden med respektive och alla kommer inte att kunna komma... Fast dessa hade vi nog förståt att de inte skulle komma!

Svar på tråden BT-träff i Ume!?