• Finta

BT-träff i Ume!?

Hej tjejer

*skäms*
    *skäms*
    *skäms*

Nu känner jag mig så otroligt dum och som en riktig svikare för att jag bara gick under jorden under förra veckan och helgen. Men jag åkte som sagt var upp till Ume förra veckan för att fixa det sista inför vårt bröllop samt att träffa er tjejer men vad tiden gick fick jag mer och mer saker uppbokade och på lördagen hade mina goa vänner fixat min möhippa. De hade hört att jag pratat om denna träff och därför bokat om min dag så jag inte skulle hinna åka dit. Ja, jag vet att det inte är någon ursäkt och jag har värsta ågren för detta. Hade verkligen varit jättekul att ses!

Zetiina - känner mig särskilt dum när man ser hur mycket du har ansträngt dig! *förlåt*

• Finta

Hej Zetiina

Jo, det gick bra med allt! Vi träffade fotografen, frisören, prästen, Brännlands wärdshus, provade min klänning samt tärnkläder, tittade på tårtor och blommor. Full fart och det bliv lite ändringar bla valde vi en annan fotoserie hos fotografen samt ändrade om lite i menyn och tilltugg... Sedan har vi några saker som vi ska fundera på och återkomma med lite senare...
    Min möhippa var helt oväntad och tog mig med storm!! Mina tjejer var så himmla goa och hade fixat jättemysig dag. Först blev jag kidnappad på ett rätt kul sätt...blev utlurad av en "kompis killes pappa" på en åker där det låg en lapp till mig (blev så paff å glad när jag såg lappen att tårarna började trilla ner ) ... Sedan hade de fixat palt med lingonsylt ute i skogen (ÄLSKAR PALT) sedan sköt vi lerduvor....efter det bar det av till ett hästbruk där vi alla red på tur med nordsvenska hästar.... Nästan anhalt blev bubbelbad med lite godricka!!! Kvällen avslutades med en jättego middag hemma hos en av tjejerna och sedan hade de förberett lite frågor om mig och Joachim. Sist men inte minst satt vi och åt gosaker och hade massa tjejsnack... Är otroligt nöjd med min dag... hoppas att även ni andra får uppleva en lika trevlig dag!!

• Finta

Tja!

Japp, jag träffade Lena och pratade både om oss här på BT samt om min frisyr... Jag kommer att ha en utsläppt frisyr, fast man tvinar upp luggen - bakåt.... Hmm...ska se om jag inte kan hitta nån liknande bild....
    Kläningen blev helt underbar... Nu ska hon bara fixa det sdista så får jag ta hem den nästa gång! Hur går det för dig Jojjan?

• Finta

Jojjan

Fattas bara att vi skulle ha samma dag!
    Vårt OSA är 3 nov och som jag skrev tidigare som kommer inte alla att komma (synd) men vi känner att de har ju, för oss, "giltiga skäl"....
    Min mamma kommer med största sannolikhet att göra min bukett och blommorna till den köper vi på Berghem (vet inte vad det stället heter)
    ....

• Finta

Hej!

Klart man kan ha palt som är så gott men då gäller det väl att majoriteten av gästerna oxå gillar det!

Jag har varit hos Kristina två gånger och nu nästa gång så kommer jag att få ta hem kläningen (om jag inte gått upp/ner för mycket så den sitter fel ) Nu när det är vinter så har hon mindre att göra men till våren/sommaren så sätter alla baler och bröllop igång så då har hon mycket skulle jag tro....

• Finta

Jojjan!

Vi ska i alla fall ha Nr 84...tror vi... Sedan kommer vi att ha någon annorlunda utgångsmarch... men har inte bestämt oss för vad rikgtigt än... Återkommer då vi kommit längre inom detta ämne!

• Finta

Men va kul att ni ska träffas, hade oxå velat vara med! Men jag är ju i Stockholm.....

Hoppas ni får trevligt i alla fall!

• Finta

Japp, det får jag göra! Nu blir det troligen inte förrän till jul men man vet aldrig! Längtar ju hem lite ibland!

• Finta

Jojjan

Jag inte heller frågat det .... dumt kanske! Men jag har räknat med att det ska kosta runt 2000 kr... men vet inte om det är lågt/högt räknat!!!
    De har ju en hemsida men jag kommer inte in på den längre...

• Finta

Jojjan

När jag klipper mig å färgar så brukar det ta ca 2 tim... Nu har vi lagt in så vi har 4 timmar på oss.... Kanske inte använder all tid men dyrare blir det i alla fall. Nåja, detta var väl ingen större hjälp kanske!

• Finta

Hej

Vi valde mellan Sävargården och Brännland. Sävargården var dyrare än Brännland och min personliga uppfattning är att de på Brännland är MYCKE trevligare och mer tillmötesgående än de på Sävargården. Men men som sagt det är min personliga uppfattning... Men det borde finnas fler som har talat med dem...
    Om jag inte minns fel skulle priset per kuvert hamna på 550-600kr - men det beror ju helt på vad man väljer på menyn. Vi tog rätt "vanliga" rätter...
    Oj, vad jag svamlar... sorry!!!

• Finta

Jojjan

Tänkte bara kolla hur det går för er?! Nu är det inte så lång tid kvar! Själv ska jag sitta med bordsplaceringen hela helgen och göra kyrkohäftet.... Vårt osa har ju gått ut nu så nu kan man verkligen sätta igång...

• Finta

Jojjan!

Vi kommer upp till Umeå på Juldagen eller Annandagen...och då hoppas vi på att det mesta är klart så vi kan slappa lite och ta det lugnt. Byter jobb nu till nyår så jag är ledig from 17 dec tom 12 januari (måste ta ut alla mina semesterdagar) vilket känns kanon! I kyrkan kommer vi att ha en massa ljus tänkte vi, marschaler (hur stavas det?! )utanför i en gång.... HAr inte pratat med vaktmästaren än men kommer att göra det snart! Vi blev 58 plus oss på festen... Tyvärr föll många söderbor bort pga barnafödande och för långt avstånd (Skåne och småland)- vilket känns trist men men de "närmaste" kommer ju i alla fall! Det var några som hade riktigt löjliga ursäkter till att inte komma, men men vi är ju alla olika! ;.)
    Vilket datum skulle ni gifta er nu igen, nyårsafton?! Va skönt att alla svarat er och att ni redan är klar med bordsplaceringen!

Kram

• Finta

Hej!

Vi vill ha en annorlunda utgångsmelodi och håller fortfarande på att klura ut vilken bara! Är himmla sugen på att go ut faktiskt men troligen blir det på Annandagen... Det där med Rex lät ju skoj...hmmm... kanske man ska satsa på! Jag har både ICQ och MSN ... sitter mest på MSN men brukar ha på ICQ...Har det dock inte här på jobbet utan bara på hemdatorn... Kan inte ICQ numret i huvudet men återkommer direkt jag kommer hem!

• Finta

Jojjan

Mitt ICQ-nummer är:

201009272

• Finta

Pys

Vi ska vara på Brännland och ha en öppen bar. Självklart blir det nog dyrare än om man fixar själv men vi tycker det är rätt skönt att de tillhandahåller allt. De har ju ett typiskt barsortiment till skillnad från om man själv vill fylla de flestas önskningar! Sen kan man ju styra det där genom att bjuda på en ordentlig middag så man är mätt efter maten.

Svar på tråden BT-träff i Ume!?