Marjasinus skrev 2012-07-30 08:57:48 följande:
Får jag skriva här? Jag kommer visserligen inte vara brud men 2013 gifter vi oss :) 29/6 närmare bestämt...
Tror ingen har något emot att du skriver här. Härligt att ni ska gifta er, och att ni bestämt datum!
Jag längtar massor tills vi kan besöka de olika ställena vi sett ut, för att se vilket som passar för vårt bröllop. Vi ska dit och titta första veckan i september, och jag tror det står mellan två ställen som är väldigt olika så det blir spännande att se vilket vi gillar bäst. Antingen blir det ett lite flottare (och troligen dyrare) hotell eller så blir det en mysig gammal pub där det också finns möjlighet till övernattning.
För er som ska ha en ganska liten borgerlig vigsel (vi ska ha 20-30 personer), kommer ni köra med ingångs- och utgångsmusik ändå? Jag vet inte än hur rummet där vi har vigseln kommer se ut, men antar att man måste ha någon sorts musik, för utan blir det väl bara konstigt? Tror bara att det kommer att bli knepigt att välja ingångsmusik då vi troligen har en väldigt kort ingångssträcka! Någon med bra förslag?