• MeahJ

Brud 2013

Jag kommer att gifta mig 2013.

Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

• Svar på tråden Brud 2013
  • Kaffegrus
    lordoz skrev 2012-10-07 21:40:04 följande:
    Igår firade jag och min sambo/fästman 9,5 år... och det var dessutom exakt 6 månader till bröllopet.... :D
    Vad romantiskt att gifta sig på sin 10årsdag. Jag blir så glad!

På lördag är det 9 månader kvar för oss Solig Jag kan inte tänka på annat.
  • FruHassel

är så glad ... min pappa vill betala större delen av bröllopet... det vi betalar själva är kläder, smycken, foto och brudbukett/hans blomma till kavajen. Känns underbart!!

• L och J
    FruHassel skrev 2012-10-26 20:57:51 följande:
    är så glad ... min pappa vill betala större delen av bröllopet... det vi betalar själva är kläder, smycken, foto och brudbukett/hans blomma till kavajen. Känns underbart!!
    Gratulerar! Va roligt för er

• FruHassel
    L och J skrev 2012-10-26 20:58:54 följande:
    Gratulerar! Va roligt för er
    Självklart är mamma med på det också och inte bara pappa men det var han som berättade det. Han frågade när man slutade med att det var tjejens föräldrar som betalar för bröllopet ... Både han och jag snyftade sen, är bara pappas tjej liiiite ;) Verkar ju som min blivande man fått ett stort godkänt iom detta också även om jag visste att de gillade honom sen innan....
  • FruHassel

Vad är det ni funderar mest på nu?! Jag klurar på min klänning och utformningen av ring ....

• L och J
    FruHassel skrev 2012-10-26 21:07:14 följande:
    Självklart är mamma med på det också och inte bara pappa men det var han som berättade det. Han frågade när man slutade med att det var tjejens föräldrar som betalar för bröllopet ... Både han och jag snyftade sen, är bara pappas tjej liiiite ;) Verkar ju som min blivande man fått ett stort godkänt iom detta också även om jag visste att de gillade honom sen innan....
    ÅÅÅÅH jag e också pappas flicka men älskar min mor precis lika mycket
    Min har också ått ett stort OK! han e tom där och äter middag fikar utan mig, när jag jobbar haha. sött
  • Pagnie

jag funderar inte på så mycket faktiskt. eller jo festhäftena och dess innehåll. klänning är köpt, ringen är bestämd och allt annat är fixat. typ inget kvar nu :( och ändå är det 8.5 månader till bröllopet. haha