Hej!!
En till som planerar långt i förväg...10/8 2013 smäller de här...har lixom ingen panik tog de 8 1/2 år för han å få arslet ur vagnen så kan jag vänta lite till ...vi har dock varit förlovade sen 7/11 2003 när vi varit ihop 6 månader förlovade vi oss.
Börjat botanisera å kolla runt å bestämma hur jag vill ha de me mat å dekorationer inbjudningar...å allt sånnt.
Bokat kyrkan och församlingshemmet det datumet.
först tänkte vi köra redan i år i augusti men kände att de blir för stressigt...min m2b friade på nyår.
Så vi sköt på de ett år till för å hinna planera allt som vi vill ha det...(.läs jag mestadels )
Vi stog i valet å kvalet om vi skulle gifta oss på våran 10års dag ( vi vart ihop 7/5 2003) men det är min mammas födelsedag...och så va de en tisdag så nä...vi ville ha ett eget datum...å jag e envis jag vill ha nån av sommar månaderna juni,juli,augusti.
Vi har så många som har just jämna födelsedagar å egna viktiga bemärkelsedagar under juni,juli så augusti är enda månaden vi kunde ta ett helt eget datum som bara skulle va vårat så så fick de bli. sen stog tanken på våran 10åriga förlovningsdag 7/11 men nä jag vill inte gifta mig på hösten/vintern kallt å jäkligt jag e en sommar människa och avskyr kylan så de gick bort.
Jag skulle inte valt min födelsedag eller nån annnan närståendes fördelsedag....även om man vill tänka att de är for life så kan saker hända man får ha me de i beräkningarna...å sen firas nog inte årsdagen lika mycket om de ligger på födelsedagen eller tvärtom...de ena eller andra glöms nog bort lite då...de e väl den största anledningen som jag inte vill ha de på nån annan dag som redan e nån slags bemärkelsedag...jag vill ha ett eget datum.