Yes, det är ju supersnyggt med vit cape, var heelt inne på det till att börja med. Men började som sagt vacka när jag såg priset för en ny. Men det är ju sant som Wirre81 säger, man kan ju sälja vidare. Kommer ju alltid finnas vinterbrudar som vill ha en snygg vit cape :)
Haha jag är egentligen inte heller någon pälstjej.. tycker mest det brukar se lite osmakligt ut.. men vi får se om jag ändrar mig :P Har sett så många fina bilder på vinterbrudar i päls så jag börjar önska att jag också passar ;)
Tanken är ju att vi ska ha lite rustikgt tema med mycket trä och naturligt material, så på det sättet passar ju päls in, även om det är fuskvariant :)
Läste även i en bröllopstidning om en vinterbrud som hade en skitsnygg ulljacka/kappa av Åsa Österstrom. Hade jag gärna haft, men då kan vi börja snacka dyrt ;)
Ekna skrev 2012-05-08 10:41:39 följande:
Håller med dig om det :) jag är inne på vitcape men Gud så svårt att hitta i rimligt pris så ska se om jag kan få uppsytt men kankse är lite onödigt men ja jag tänkte även fixa så mina tärnor och min ena lilla brudnäbb har detta å hela medföljer så att säga :) men får ju se hur de blir med den saken :) har du köpt klänningen?
Nope ingen klänning än. Men tänkte bege mig på storjakt och provning i veckan eller nästa! Längtar! :D