Ställa in bröllopet?
Hej!
Jag är tillsammans med världens bästa kille som jag verkligen älskar, problemet är att jag inte vet om jag är kär i honom längre eller om vårt förhållande har förvandlats lite mer åt vänskap.
Livet går på rutin och vi har varit uppslukade med att planera bröllopet som är i sommar, vi har bokat kyrka, lokal, catering, servitriser, köpt kläder...ja, allt är planerat och klart. Save-the-date korten skickades ut i oktober förra året.
När jag var på en konferensresa med jobbet för några veckor sedan träffade jag en kille som jag flirtade lite med, helt oskyldigt förstås för jag skulle aldrig vara otrogen, men jag kände då att jag verkligen ville att något skulle hända. Det fick mig att stanna upp och fundera på hur vi lever idag. Ska man vara sugen på att flirta med andra killar egentligen?
Var ute med mina kompisar i fredags och mötte upp en jobbarkompis för att åka på efterfest, det visade sig bara bli jag och han, inget hände såklart men det var samma sak där, jag ville väldigt gärna och ville inte alls åka hem sen.
Nu funderar jag på om det bara är lite kalla fötter innan bröllopet eller om det faktiskt är så att vi har växt ifrån varandra? Känner pressen att bestämma mig eftersom inbjudningarna ligger redo att skickas ut...vet varken ut eller in.
Någon som har varit med om det förut?