Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Haha men vad ni är roliga!
Kul att klänningarna kom fram till slut 11juni2011, fick budkillen sig en troschock? Svisch och så stod du där i underkläder, svisch så var ena klänningen på, svisch underkläder, svisch brudklänning nummer två, svisch underkläder "jahaaa, ska jag skriva under att jag tagit emot det också?"
Fina bilder som dykt upp idag på klänningar!
Och herre vad de är snabba kinaföretagen med att lägga upp kopior... Jag skulle faktiskt inte vilja ha en "prinsess"kopia, vill ha något lite mer eget...
Att prinsarna båda är över 190 cm var nytt för mig! Då gör det nog inte lika mycket att de redan är tunnhåriga, inte så många som ser hjässan iaf... Och klart jag kollade! Satt med liveuppdatering på tbanan hem från plugget och slängde mig framför tvn när jag kom hem och kollat sammandrag efter det... Synd att de inte visar övriga kungligheter... Men kul att de bjöd på två små pussar på balkongen iaf, haha. De kändes väldigt nervösa och stela tills de var påväg ut och gått halva vägen. Då blommade de upp med lite naturliga leenden. Tycker att vårt kronprinsesspar berörde mer. De såg ju rörda ut, personliga, känslosamma och bjöd på lyckotårar. Men men, vad är väl en bal på slottet...
Hörde ni att den mest populära souveniren var en tallrik med brittiska färgerna där det står "thanks for the day off"? Engelskmännen har ju fått ledigt idag Skumt att ha det på en fredag tycker jag! Sedan kom jag på varför. Alla säger ju att brittiska kungahuset är så snobbiga och märkvärdiga men de har visst en schysstare sida också! Svenska kungen fyller ju 65 år imorgon, klart som korvspad att de inte kan lägga ett bröllop för enbart en arveprins samma dag som svenska kungen fyller "jämnt"!