Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Vilken klänning farmall!
Och, nu har jag glömt vem det var som fått hem klänningar till sina döttrar men, vilken fin klänning!
Vilken klänning farmall!
Och, nu har jag glömt vem det var som fått hem klänningar till sina döttrar men, vilken fin klänning!
Jaha, då ska vi se vad jag minns efter en snabb genomläsning
Någon fick en volangklänning- jättefin!
Någon fick en med urringning, jättefin klänning och jag tänkte inte alls på push up-brösten innan jag läste det i texten! Så en mindre synlig bh och det är bara tant agda och din Mbs kompis som är smygkär i dig som kommer förfäras/dreggla Nej, skämt åsido. Det blir jättebra med den urringningen och mindre synlig bh!
1700-tal, jag går på första bilderna du visade och den kortare slöjan. Du var väldigt fin i båda klänningarna dock! Angående hår så har jag alltid utsläppt när jag inte pluggar/tränar. Men jag tänkte locka till håret och ha det utsläppt dagen till ära iaf. Det känns inte som jag annars. Så gör så som du känner dig bekväm med!
Någon/några nämnde något om silkblommor. Jag har beställt från Usa och fått hem dem. De är verkligen superfina. Tror dock att frakten var rätt dyr. Men en dropp-brudbukett, en rund tärnbukett, två corsage, en doftflaska samt frakt, tull och moms- 800 kr. Så klart värt det.
Här är våra blommor. Ser finare och mer äkta ut irl.
Här är en otroligt snabb bild den är inte snörad alls M skulle bara vara borta 15b minuter så im in a hurry,
Men jag tror att this is the one!!
Jag ska prova den bättre imorgon och med underkjol, postar mer bilder då! Men nu känner jag mig lite tjolahopptjolahej!
sanna: fy vad trist med fläcken! Hoppas den går att få bort i kemtvätt eller så. Riktigt dåligt att de skickar sådan klänning :-S
Miceme: ser fin ut på! Fint att det glittrar till lite!
zvartaliljan: trist att den inte gick på hela vägen. 5 cm. Hm. Jag har pendlat en del i vikt pga operationer så har mina mått sedan några år tillbaka genom dessa operationssvängar. Från när jag var som smalast till nu skiljer det ca 8 cm över bysten och i vikt är det ca 8 kg. så 5-7.5 kg behöver du nog gå ner då, bereonde på hur mycket din kropp tar just därifrån. Är det vid bysten det är problem, eller längre ner? Under bysten är skillanden under samma period nämligen bara ett par cm...
För övrigt är min klänning skickad nu! *pirr*
Zvartaliljan, nämen se där! Vad roligt!
Minuz, den du la upp bild först på tycker jag var snyggast av alla tre.
(Dumma gafflare, man blir ju smittad med fluff och bakelser i denna tråden!)
Fick hem min klänning idag Så nu stannar jag i enklännings-klubben!