• Smuppra

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

11juni2011, jättefina!!! Kan inte välja, får titta noggrannare strax, min MB tjatar att jag måste lämna datorn. Typiskt!

• Smuppra

Hm... shopaholics, hjälp tack! Jag tror jag ska se mig om efter en slöja. Vill ha tiara (silverfärgad) och att slöjan ska utgå från den. Har hår till typ midjan och vill ju att slöjan ska täcka den längden (inte blir det snyggt om håret sticker ut nedanför?). Håret ska lockas lite men annars vara utsläppt. Vill att håret ska synas genom slöjan och att slöjan ska ligga över axlarna. Min klänning finns på min sida (finns inte på denna dator). Klänningen är i ivory. klänningen har inget bling bling eller spets på, eller något sådant. Vad sjutton ska man ha för slöja då? 

(Jag som inte ens skulle ha slöja...) 

• Smuppra

Ooops, hehe. Tack för att ni vill hjälpa iaf! Syns den nu? (vet inte riktigt hur man gör). Annars får jag ta min dator och lägga upp i tråden sedan, men nu ska jag äta middag... 

• Smuppra

NU ska det vara fixat. Och nu msåte jag iväg, MB blir tokig :-P

• Smuppra

Åh vad ni är bra att ha! {#emotions_dlg.flower} ska kika igenom länkarna nu

• Smuppra
    Humlan66 skrev 2011-05-01 20:10:44 följande:
    Tjejer - jag måste få lufta lite bara å säga att jag känner mig helt slut och tom.SÖNDERSTRESSAD
     Vi har endast 3 månader kvar och SÅÅ mkt kvar att göra- Jag förstår inte hur jag ska hinna

Hur mycket har ni kvar ni som har ca 3 mån kvar ?

Jag vill verkligen ha mitt drömbröllop ala usa style om ni förstår.. vi blir inte så många ca 50 st men med utsmyckning ochsådär. Nu gick min plan och runda bord i stöpet "snyft" så nu ska jag planera med tunga 4 kantiga fula bord i stället. Och jag VÄGRAR ha borden i tungor som alla andra.
    Vi har ju dukar på borden visseligen men ändå
    -fotograf är kvar , maten inte bestämd, inte frillan heller, make up. har inte alla dekorationer
    å det baaaaara fortsätter.. suck å suck igen

Inte hjälper det att jag hela tiden sjuknar om i dessa ögoninflammationer & förkylningar heller och fet som en jevla kossa känner man sig med.. å HUR ska jag hinna träna med all planering som ska fixas- Dygnet har ju bara 24 tim

Kanske ni  kan köra lite pepptalk så jag orkar köra på fniss
    Nämen, kraaam! Lugn och andas. Tre månader är 2160 timmar och det hinner man bra mycket på! (Sova? Va, nää...).
    Synd att borden inte går att få som ni vill ha det, men fyrkantiga bord kan också bli jättesnyggt!
    Gör ett schema på det du ahr kvar och när det ska vara klart. Tex, på fredag ska du ha hittat vad för mat ni vill ha, på måndag ska du ha bestämt frisyr och make up, på fredag ska fotograf vara funnen och under dötiden däremellan fixar du med dekorationerna (som du ska ha bestämt på onsdag).
    Tre månader är ganska lång tid ändå, bara du vet vad som ska göras. Jag gifter mig om strax över 3 måander och jag är inte ett dugg orolig (har massor kvar). Mamma däremot har lite panik, haha.
  • Smuppra

Darling daisy: Känner detsamma! Vill inte ha ränder :-| Hur tänkte jag som satte bröllopet i augusti?! Hela sommaren kommer ju vara jobbig...

• Smuppra
    Sommarbrud skrev 2011-05-01 21:04:51 följande:
    Men herregud då MÅSTE du beställa minst en till. Att du kan sova på natten :) Jag menar jag är lite orolig och jag har två klänningar här hemma.... Så beställ du en till tänk om det händer ngt med den du väntar på ? Nej ta det säkra före det osäkra o BESTÄLL Cool
    Hahaha :-P

Min borde komma hem i mitten på maj. Och jag får inga bilder eller så innan. Tycker ni jag ska maila och kolla hur det går, eller ska jag vänta en vecka till så de iaf är nästan klara? (Hoppas jag iaf att de är!). De tror att jag gifter mig i början på juli, så sa också lite tidigare
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!