-
-
Mm... Idag vet jag inte vad det är med mig. Den är jtätefin. jag låtsas att den inte finns. Sticker huvudet i sanden. Funkar inte att göra så med allt i livet men klänningar funkar det med. Tycker jag!Humlan66 skrev 2011-05-01 23:38:28 följande:Men jääävlaaaar kvinna .. nu får du sluuta .-. VILL HAAA
vart vart vaaaart ???
Det kliar i köpfingrarna fniss
Nej nu går jag och lägger mig.
Förresten. MB slängde iväg ett mail och frågade efter statusen på kläderna. Han brukar svara fort, så hoppas det kommer bra svar imorgon... -
Hahah, stackare. Kan inte vara kul att sitta och titta på skärmen hela natten när Miceme sover!Humlan66 skrev 2011-05-02 07:59:09 följande:"viskar" skulle Miceme kunna vaaakna nu .. börjar bli lite ehh jobbigt att stirra på skärmen
-
Skojar du, eller kan man söka på efter det? :-S11juni2011 skrev 2011-05-02 20:43:22 följande:Haha jag ogillar att 1700tal har kacklat hela 72 sidor i denna tråden... Tänkte läsa igenom lite snabbt om jag hittade någon info... Men nej tack! Det går nog snabbare att vänta här tills hon tittar in igen :=)
-
Tyckte bäst om den lila jag Ojoj, med allt detta så var det ju bra pris tycker jag :-PMinuz skrev 2011-05-04 10:11:54 följande:HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!
Nu har jag gjort det................. Jag beställde min klänning + underkjol + den lila klänningen till dottern. fast vi ska leta minst en till till henne.
Har jag nu tagit rätt klänning??????? Adrenalinet bara pumpar....
Kostnad 1370 kr
Åh, jag har lite ångest för fotograf. Det är ju sååå viktigt med fina bilder och jag skulle gärna ha en ordentlig fotograf men vi har inte pengarna till det. Så det verkar bli en arbetskamrat till mamma som är hobbyfotograf och sedan har MB lite hobbyfotografer i släkten som är bjudna, så får hoppas att vi får tillräckligt många fina bilder iaf. -
Morr. Mailade min kontakt med klänningen och frågade hur det gick. Enl. beräkning ska de vara klara om ca 2-3 veckor. Fick svar att de saknar måtten?!?!
1. De är inskickade sedan flera veckor
2. Svaret på det var "Bra, vi börjar sy imorgon"
3. Varför, varför, varför säger de inget om de inte hittar några mått?! -
Fd weddingdresses på tradera, numera talent. Så har svensk mellanhand och svensk lag gäller (och den är jag bra på så de får akta sig!). Det är en brudklänning och en kostym. Jo, vi tänkte copy paste:a våra tidigare inskick på måtten, skicka in måtten igen separat och poängtera igen. Sedan tänkte jag skriva att kläderna enligt annons ska vara "Inom 4-5 veckor har ni era kläder levererade av Posten" vilket borde vara senast 20 maj (då är jag snäll och har tagit 5 veckor från den dag vår betalning gått iväg och inte den dag de sa att de skulle påbörja beställningen eller när vi hade ett avtal, dvs när vi köpte annonsen).Sedan avslutar jag med ett "Vi utgår ifrån att vi inte blir drabbade av denna försening utan har våra kläder som avtalat den 20 maj". Jag vet att de har express på 15 dagar som kostar extra, så de får väl göra så då helt enkelt.Miceme skrev 2011-05-04 20:07:14 följande:Men vad irriterande vilka har du handlat av? Kan du inte bifoga det svaret de gav på ditt mått mail så de ser svart på vitt? Jag menar nu får de ju prioritera dina klänningar
Låter det okej? För mesigt? För hårt? Missat något bra man kan skriva? -
Nu har jag mailat med min kontakt om klänningen och kostymen som ännu inte är påbörjad. Han förklarade att de missat föra över vissa mått när de skickade måtten vidare via wordfil. Han bad så mycket om ursäkt och skickar kläderna med express när de är klara. Köper man express beställning går det på 15 dagar (vilket skulle innebära 2 dagars försening). Hoppas det går vägen nu då!
-
Så här står det:Sommarbrud skrev 2011-05-04 21:25:07 följande:Nu ser man bilderna? I alla fall på min skärm as myskoeller det gör det inte alls. Det står "Hämtar" och lite annat. På ikonen i citeringen ser ju filen trasig ut...Sommarbrud skrev 2011-05-04 20:57:04 följande:
Vilken av dessa två är finast tycker ni? -
Miceme (gissar jag på), jag älskar sidan med slöjorna. Sitter och komponerar olika slöjor som kan tänkas passa